Witajcie, powiedzcie jak przenieść dane z jednego skoroszytu do drugiego w excellu 2003 .
hmmm albo zaznaczasz i kopiuj-wklej albo klikasz na dole na ten arkusz i tam powinno być przenieś lub kopiuj czy coś takiego
Ano nie chce się otworzyć wklej w skoroszycie do którego kopiuję.
chcesz przenieść wszystkie dane z arkusza czy dane z poszczególnych komórek?
to weź to drugie co napisałam …
Może edycja->przenieś lub kopiuj arkusz, jak masz dane w >niż jednym arkuszu to operację powtarzasz
zaznacz wszystkie dane w skoroszycie ,naciśnij prawa mysz kopiuj,otwórz na samym dole skoroszyt 2 i wnim wklej powinno być to co w skoroszycie 1
Arkusza, a jak by się dalo to nawet i skoroszytu.
– Dodane 18.11.2011 (Pt) 1:06 –
Udalo się tylko arkusz został wycięty i jest jako osobny ,ale nie dalo się go wkleić do nowego skoroszytu.
– Dodane 18.11.2011 (Pt) 1:07 –
Ano nie jest i dlatego tu piszę.