Przerywający internet a windows 7

Witam. Sytuacja wygląda następująco. Jestem studentem i mam trójkę współlokatorek. Od niedawna pojawił się problem przerywającego internetu. Zbiegło się to z zakupem przez jedną z wyżej wspomnianych współlokatorek nowego laptopa z systemem windows 7. Wcześniej tego problemu nie było. Korzystam z internetu UPC 25 mega. Sygnał jest rozdzielony routerem D-Link DI 624. Dzisiaj wszystko było w porządku dopóki moja współlokatorka nie odpaliła swojego lapka po powrocie do mieszkania. Momentalnie internet wyłączył się dosłownie na jakieś 3-4 sekundy i tak w kółko w nieregularnych odstępach kilku minut. Stąd właśnie moje podejrzenie pada na jej laptopa i zainstalowany na nim system windows 7 Jest to bardzo uciążliwe w momencie korzystania z programów czy też gier, które wymagają stałego dostępu do internetu. Dodam tylko, że wcześniej wszystko funkcjonowało bez zarzutu.

Dodane 18.10.2009 (N) 22:09

Owszem 22-ego ma wyjść wersja finalna windows 7 a do tej pory chyba powychodziły jakieś wersje beta czy jakby tam ich nie nazywać… Poza tym skoro jeszcze nie wyszedł to ciekawe po co na tym forum został stworzony dział “windows 7” i ludzie piszą tam o swoich problemach… Wymyślają sobie to wszystko?

www.speedtest.net Zobaczcie jak będzie zachowywał się net z udziałem laptopa koleżanki i bez jego udziału.O wersjach beta,RC też można podzielić się uwagami.

hubert00s - odnośnie Twoich wątpliwości: