Przerywający router TP-LINK WR740N


(Damianos19938) #1

Witam, na początku chciałem przeprosić jeżeli taki temat już był poruszony (szukałem i nie znalazłem mojego problemu) lub pisze w złym miejscu :slight_smile:

Od maja 2011r jestem posiadaczem Routera TP-LINK WR740N (1 komputer stacjonarny i Laptop). Od mniej więcej miesiąca mam duży problem:

internet jest woooolny tzn w jednej chwili mam prędkość 15Mb/s, a za 3 minuty prędkość spada do 3Mb/s. Na początku myślałem, że wina leży po stronie dostawcy (internet osiedlowy), umówiłem się z jakimś panem. Przyszedł do mojego mieszkania i stwierdził, że po ich stronie wszystko jest ok. Na jego laptopie w jakimś programie było widać, że router dość często przerywa połączenie.

Może coś mi się w ustawieniach routera "przestawiło" ? Chciałem oddać router na gwarancję, ale okazało się, że paragon jest cały biały i nic na nim nie widać.

Może istnieje jakiś sposób, żeby wszystko było ok ?

Jestem laikiem dlatego proszę o wyrozumiałość :slight_smile: :slight_smile:

Dzięki wszystkim za pomoc :))


(Kolas25) #2

Zresetuj router poprzez wyciągnięcie wtyczki od zasilacza na ok 10s, jeśli nie pomoże to zresetuj ustawienia routera korzystając z przycisku na tylnej obudowie (obok portów). Możesz jeszcze zaktualizować soft (jeśli wyszedł nowszy), ale nie wiem czy to coś pomoże.


(Damianos19938) #3

Niestety nic nie pomogło, może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?


(skrzek) #4

zaktualizuj firmware (do pobrania ze strony producenta), mam dokładnie ten router u mnie nie występują z nim problemy związane z prędkością, używany był na UPC, Multimedii, aktualnie Vectra.