Witam, w laptopie pojawił się problem - przestała działać mysz. System Windows 10. Wcześniej mysz działała, ale ten problem pojawił sie innej osobie i nie potrafi mi ona wyjaśnić jak to się stało.
Gdy ją podłączę (mysz kablowa) to słychać dźwięk Windows iż wykrył nowy sprzęt, ale mysz nie reaguje - przez chwilę się świeci sensor - jednak po chwili gaśnie. Testowałem 2 różne myszki sprawne, sprawdzone na 2gim kompie i działają poprawnie.
Co ciekawe wcisnąłem SHIFT i uruchomił WIN 10 od nowa i wszedłem w tryb naprawy aby sprawdzić czy czasem nie jest to uszkodzenie fizyczne portów, ale mysz w tym trybie działa bez zarzutu.
Radzę usunąć sterownik LOGITECH-a , bo o ile na W7 działa , to na W10 zdaje się ma jakieś kłopoty i piszę to jako użytkownik LOGITECH : K340 i ANYWHERE MX (LOGITECH SETPOINT 6.67 widzi myszkę ?) .
No więc sytuacja wygląda tak - wyłączyłem i włączyłem od nowa wszystkie sterowniki w menadżerze urządzeń: myszy i wszystkie od USB. Następnie je usunąłem i dodałem od nowa. Zainstalowałem od nowa sterowniki i nadal lipa. Menadżer urządzeń wykrywa to urządzenie, ale jest widoczne z żółtym trójkątem i wykrzyknikiem jak w linku. https://zapodaj.net/e5089cb9d3b31.png.html