Pscx2 i obsługa 4 rdzeni

Witam. Chciałbym zapytać, czy istnieje jakiś plugin do pscx 2, który umożliwiałby korzystanie z 4 rdzeni. Jeśli nie, to może chociaż wiecie, czy trwają nad takowym prace. Może jest też osobny emulator obsługujący wielowątkowość… Bo niestety, 2 rdzenie po 2.6 to troszkę mało, nie wiem czy tekkena 5 bym udźwignął. Ale 4x2.6 to już bym sobie i w GoW iu GoW2 popykał…

Jak będziesz miał procesor o architekturze 128 bit, to sobie pograsz.

Taak, ale na taki to sobie poczekam… Nie wiem, może ten sobie podkręcę, ale twój offtop nie pomaga.

Spokojnie na tym quadzie sobie zagrasz na pcsx2. Wystarczy dobrze dobrać pluginy i je skonfigurować. Wyszedł już jakiś czas temu plugin graficzny pozwalający grać ze 100% szybkością i bez przekłamań w grafice - potrzebuje on tylko visty albo win7 no i oczywiście kompatybilnej z nim gry. Co do Tekkena 5 i GoW na wersji emu 0.9.6 są full playable, GoW 2 crashuje jeszcze. Ich kompatybilność z pluginem gsdx10 trzeba już samemu sprawdzić.

Spoko, mógłbyś podać jeszcze nazwę tego pluga??? Resztę sobie znajdę, mam forum na którym te plugi są dokładnie opisane, ale ten twój mi się przyda… Z góry dzięki.

Gsdx10 oczywiście. Sorki, że nie napisałem tego wprost.

Szczerze, to kojarzyłem ten plugin xD Ale wolałem się upewnić… Dzięki za pomoc, tyle mi wystarczy.

Stop jeszcze jedno, co myślisz o ewentualnej emulacji Virtua fighter 4. Widziałem kilka filmów na youtube, i system walki jest po prostu miodny…

Virtua fighter 4 nawet na podstawowych pluginach i z pluginem ZeroGS kosmos od grafiki powinien śmigać ładnie. Na ZeroGS da się wyciągnąć w grach ponad 60 fps, lecz kosztem naprawdę paskudnej grafiki i różnych dziwnych krzaczków czasem w tle. Osobiście z bijatyk to istnieje dla mnie tylko DB: Budokai Tenkaichi 3, który pozwala na bardzo efektowne walki i częste zwroty akcji - choć wymaga to troszkę wprawy :smiley: Z bijatyk z widokiem “z boku” istnieją dla mnie jeszcze Guilty Gear i zwykły Budokai 3, lecz to już nie to samo, co bicie się z widokiem zza pleców postaci. :stuck_out_tongue: