PULPIT się nie włącza

WItam. Mam problem dotyczacy uruchamiania się pulpitu.

Po włączeniu komputera wszystko działa poprawnie do momentu jak wybierze się uzytkownika :frowning: Niby wszystko dziala, jest pasek staru na pulpicie są ikony, tyle ze pulpit tak jakby nie reaguje na nic :frowning: Wyglada tak jakby ktoś srobił PrintScreena i zamiast pulpitu mam zdjęcie. Po około 2-5 min się włącza i dopiero wtedy reaguje na te klikniecia myszką jakie wykonałam te 4 min temu :frowning:

Aaaa i jeszcze jedno, jak włacze np winampa (bo sysytem normalnie działa) i chciałabym go ukryć to po nacisnieciu na krzyzyk winamp sę ukrywa, ale zostaje po nim tak jakby kolejna fota. Jak juz pulpit wejdzie to znika :frowning:

Wybaczcie mi mój jezyk, ale nie znam się na komputerach :frowning:

Mam jeszcze jeden mniejszy problem. bo jak juz wszystko działało jak opisałam to przed momenet to wpadłam na genialny pomysł zeby zainstalować sobie skórkę Visty. Nie podobała mi się wiec ją usunęłam, tylko że połowa zmnienionych przez skórkę ikon została jak w Viście, a połowe mam jak z XP :frowning:

Ta skórka to Vista Transformation Pack ?? Jeżeli tak to ona podobnie jak inne gadżety tego typupowoduje dość spore zmiany w rejestrze systemowym, a miałaś może ten problem przed zainstalowaniem tej nakładki ?? Bo jeżeli tak to przywróć system z przed zainstalowania tejże nakładki, chyba że zrobiłaś kopię rejestru przed zainstalowaniem VTP. Pozdrawiam

Miałam ten problem juz wczesniej :frowning: Te ikony nawet mi nie przeszkadzają, ale to ze pulpit tak długo się uruchamia:( Jak się robi przywrócenie systemu? Nie robiłam zadnej kopii rejestru bo nawet nie mam pojecia jak to się robi :((

Złączono Posta : 02.06.2007 (Sob) 13:17

A program nazywał się “Brico Pack Vista Inspirat 2.1.0” :frowning:

87_Kasia:

START>Wszystkie programy>Acesoria>Narzędzia systemowe>Przywracanie systemu>Wybierasz datę sprzed wystąpienia problemu.

START>URUCHOM>regedit>plik>Eksportuj>nadajesz nazwę>zapisz