Mam Neostrade 128 i dosc czesto min raz na miesiac mam jakies awarie to znaczy ze nie moge sie połaczyć z internetem itp. Dużo osób mówi ze jest to spowodowane tym programem TP. I mam takie pytania:
Czy rezygnujac z tego programu nie łamie sie umowy zawartej z TP.
Czy aby napewno te problemy z łaczeniem sie sa spowodowane przez ten program TP
Jak jezcze coś bedzie mnie gnebiło to napisze. :mrgreen:
A monter sprawdzał Ci linie? Czy nie mieszkasz za daleko od centrali, ew. może to też być wina starych kabli telefonicznych w domu. A z tego ich programu to wręcz NALEżY zrezygnować, dziadostwo strzaszliwe!!
od centrali mieszkam 3km, kable czyli światłowody było nie dawno robione.
Te awarie czesto sie nie zdarzaja ale sie zadzarzaja raz na miesiac a czasami i wiecej, ale teraz od dłuższego czasu jest spokój na szczeście i odpuikać.
z tymi kablami tez jest wszystko dobrze bo był raz jakis gostek tez chyba z TP i sprawdzał i poprawiał czy wszystko działa OK, bo kiedys rozmowy telefoniczne do nas nie dochodziły. Było to z 9 mies temu.
Ale opłaca mi sie odinstalowywac aplikacje neostrady, czy inni co maja neostrade co odinstalowali ten program nie maja juz problemów?