Pytanie dotyczące wlasnej komercyjnej strony

CHCE ZLOZYC WLASNĄ STRONĘ A RACZEJ PORTAL.JESTEM W TYM TEMACIE ZIELONY.PROSZĘ O PORODE JAKIEGO RODZAJU LICENCJE,ZEZWOLAENIA TRZEBA WYKUPIC,JAKIE SĄ TO KOSZTA.CHODZI MI TEZ O TO ZEBY SPRAWA BYLA WIDOCZNA Z POZIOMU KAZDEJ WYSZUKIWARKI A NIE ZEBY TO DZIAŁAŁO JAKO “PODSTRONA”.JAK WYGLĄDA SPRAWA SERWAERA MOZNA MIEC SWOJ ,TO WIEM ALE CHODZI MI O TO ZEBY TO MIAŁO SIŁE PORÓWNYWALNĄ NP.:Z ALLEGRO.JAKI JEST KOSZT TAKIEGO SERWERA?

EWENTUALNIE GDZIE MOZNA DOSTAC KOMPEDIUM WIEDZY W TYM TEMACIE W WERSJI DLA"DEBILI"

DZIEKUJE

:o

  1. Zdejmij palec z shifta lub wyłącz caps locka jak piszesz :roll:

  2. Wpisz w google frazy:

kurs html

kurs php

kurs mysql

kurs css

  1. Jeśli nie opanujesz tych języków - wpisz w google frazę:

cms

4.google: serwer+php

  1. google: tanie domeny

6.google: pozycjonowanie strony

  1. Na tym forum, w tym dziale jest pomocnik webmastera - zajrzyj również do niego.

Powinno wystarczyć.

Proponował bym raczej:

google + webmastering

google + "tworzenie stron"

…i zlecić komuś wykonanie - to oczywiście będzie kosztowało -ale przecież chodzi o rozwiązanie dla :roll: sprawnych inaczej :x

Serwera raczej sam nie bedziesz stawiał - polecam wiec zaglądnąć w oferty firm hostingowych :wink:

Dziękuję.Na allegro gostek ma serwer na jednym procku.takt 3.0Mhz, 4giga ramu,2X320 giga hdd za okolo 5 tyś.Pytałem czy toto pociągnie jakis cały portal.Odpowiedział że oczywiście ,tyle że muszę go zamiescić w “serwerowni” i zalatwic kolokację.Mam pytanie ile w tym prawdy a ile prawdy “handlowej”

pomyśl raczej nad łączem, które ci taki portal uciągnie a dopiero później o maszyne sie martw …

magila_2006 , ty kupujesz serwer w sensie “komputer”, nie w sensie “usługa”… :roll:

naucz się pozycjonować :stuck_out_tongue: