Radeon 9200 SE na co go wymienić?

Witam. Posiadam jedno-procesorowy komputer z interfejsem ACPI, z procesorem Intel Celeron 2.80 GHz , 512 MB RAM oraz kartą grafiki Radeon 9200 SE. Z kartą ostatnio dzieje się coś niedobrego, chciałabym ją wymienić na jakiś nowszy model (na nowy komputer mnie nie stać ;-)). Nie znam się kompletnie na tych wszystkich gniazdach :oops: , więc doradźcie proszę, na co można by jeszcze spróbować tą kartę wymienić :?:

uczennica1985 , jaka płyta główna? Jaki zasilacza (model, moc)? Ile masz kasy?

Sprawdż temperatury podzespołów proponowanymi programami z tego tematu :

viewtopic.php?f=2&t=268611

Napisz jakie.

Podaj jaki masz masz system, płytę główną oraz zasilacz.

Sprawdż kartę graficzną na innych sterownikach np. Radeon Omega Drivers 3.8.252 :

viewtopic.php?f=11&t=242894

No więc na płycie pisze P4X400DBZ, natomiast na zasilaczu EC model 300X1. Co do kasy to max pare stówek

Ta karta nie ma diody termicznej :slight_smile:

Co do systemu to XP Home, a sterowniki mam Catalyst 6.5 bo na innych się cuda działy (komputer się resetował przy grach). Co do temperatur to mam obudowę z LCD a tam takie nowinki: HDD 35.5C, CPU 30.2 C, VGA 45.4 C. I co Wy na to? Jaka kartę graficzną (ciut nowszą od obecnej) można by tam wsadzić?

U mnie gry na tej karcie i filmy lepiej chodziły niż na nowym komputerze z kartą GeForce 6150 nForce 430. :slight_smile:

Miałem różne sterowniki i na ATI Catalyst 6.5 również różne ,cuda się działy" ale dopiero po zmianie na p/w Radeony wszystko śmigało jak należy. Warto sprawdzić.

A może coś się przegrzewa - również warto sprawdzić.

Sterowniki do chipsetu płyty głównej oraz DirectX masz zainstalowane ??

W temacie.