Radeon 9550 i mozliwosci

Witam !!

Zamontowalem sobie karte radeon 9550 256 mb (128bit) i jestem zachwycony grafika ktora on mi prezentuje np .doom 3 chodzi mi na najwyzszych detalach plynnie podobnie jak riddick i jednym slowem jestem zadowolony :slight_smile:

Ale mam pytanie jak myslicie mam procesor sempron 3100 + 1.8 Ghz i czy ta karta z tym procesorem pokaze mi swoje 100 % mocy ?(jak jest to potrzebne to mam 512 ram’u)

Aha i czy producent karty jest dobry ? (SAPPHIRE)

pozdrawiam :slight_smile:

Sapphire to prawdopodobnie najlepsza firma produkująca karty graficzne

Konfiguracja w porządku,mam podobną,jakbyś chciał,to możesz jeszcze dokupić 512 MB Ram,Doom 3 wymaga 1 GB Ram,ale nie jest to konieczne

Tak naprawdę masz Radeona 9600 z obniżonym taktowaniem pamięci

W NAJBLIZSZYM CZASIE zamierzam dokupic .

A co do tego ,ze to jest e 9600 to wiem bo to jest ten sam chip tylko obnizone GPU 8)

niekoniecznie :stuck_out_tongue:

Od niedawna mam też radeona 9550@9600 tyle że Gecube , karta dobra ale okazało sie że podczas grania w wymagające gry (FarCry, Medal Of Honor) następuje zonk VPU Recover resetuje sterownik graficzny , szukając przyczyn , na różnych forach doczytałem sie że procesor karty sie przegrzewa i z tego powodu nastepuje reset , no to wziołem sie za sprawdzenie chłodzenia, sciągłem radiator i okazało sie że zamiast porządnej pasty miedzy radiatorem a procesorem znajduje sie jakaś gumiasta masa , wyczyściłem tą mase i za radą jakiej sie doczytałem na forach nałożyłem srebrną paste i okazało sie to skutecznym zabiegiem , dopiero teraz karta pracuje poprawnie , wcześniej przed tym zabiegiem karte testowałem 3Dmark03 i 05 i nie było zonków , jednak gry w.w okazały sie bardziej wymagające i w większym stopniu obciążały karte.

również posiadam ta karte(@378/525), jednym z jej wąskich gardeł jest to, że bardzo domula z włączonym AA w grach :slight_smile: ale bez AA da sie grać :wink: