Radeon x1050 i obsługa shader'ów 3.0


(system) #1

Witam. Zastanawiam się czy Radeon x1050 wersja na AGP na prawdę obsługuje Pixel Shadery model 3.0. Niby na pudełku jest napisane, że tak - zacytuję:

" Eloquent light and Image Performance

  • High-End Video Technology at Value segment pricing

  • Brand new Ultra-High-Performance 3D Engine

  • Super High-Speed Memory Controller

  • ultra-threaded core architecture

  • Shader model 3.0 support

  • Support for Microsoft® DirectX® 9.0"

Co o tym myślicie, jak sprawdzić czy rzeczywiscie karta ta obsługuje Pixel Shader model 3.0?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam


(azazel666) #2

możesz sprawdzić choćby w Everest, ekran>procesor graficzny.


(Lukasz102) #3

tak ta karta ma sm 3,0 ale wydajność będzie zerowa. moja karta ma problemy nawet :evil:


(Michal Kolatek) #4

Ma emulowany, nie sprzętowy, rdzeń 1050 pochodzi ze starych R9550 ze sprzętowym 2.0.

PS 3.0 został ''dodany'' po to by karta była Vista Ready :stuck_out_tongue: