Ram 2 GB do A100-847 - jaki wybrać?

szukam ramu 2 gb do modelu

A100-847

nie znam się kompletnie na tym, cena nie ma znaczenia, chodzi o to by była optymalna dla tego laptopa

taka była w laptopie - dane z everesta

z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam

Znalazłem taką pamięć; powinna pasować:

Kingston Valueram 2 GB

Klik, trochę niższa cena.

Tutaj znajdziesz specyfikację pamięci podaną na stronie producenta.

Będziesz kręcił? :mrgreen:

nic nie będę kręcił, chcę tylko wymienić na 2gb, bo z 512 nie da się na Viście pracowac

i dlatego chcę wybrać optymalną

Więc powinieneś kupić 2x 1 GB. Bo masz pewnie dwa banki… chyba, że masz jeden wolny to 2 GB + 512 MB.

PS: Jak mówie koledze, że na 1 GB i na Viście nie popracuje to nie wieży :slight_smile:

Właśnie wyczytałem na stronie producenta

A100-847

Everest też mi pokazuję tą wielkośc

czyli mam szukać 677? i ona będzie optymalna?

tak

czyli te co podał Deepthroat są nieaktualne

ma ktoś jakieś propozycje?

a co sądzicie o firmach OCZ i Corsair

no i GoodRAM

Jeżeli kupisz pamięci z taktowaniem 667 to i tak zwolnią one do 533 ponieważ te pamięci które masz obecnie spowolnią te nowe 667.

A tak to polecam A-Data, GoodRam i OCZ

starą wyjmę tą 512 i dokupię 2gb, tylko jakie?

Skoro mają pracować na częstotliwości 667MHz, to może takie:

OCZ SODIMM DDRII 2GB/667

michael-1992 nie prawda, w jednym laptopie zwolni w drugim nie, ale zazwyczaj taka kość po prostu nie jest widziana.

to jak w końcu jest?

ostatnio kupowałem z siostrą ram do jej laptopa, jej laptop obsługuje /533/ tymczasem w sklepie było kilka różnych /667/, wszystko pięknie laptop się uruchomił, ale ramu cały czas było tyle samo, zresztą odrazu nas poinformował sprzedawca, że zazwyczaj taki ram nie działa. Może będziesz miał szczęście, ale wydajesz troche kasy i ja bym nie ryzykował