RATUNKU! Win32.Backdoor.Agent / Trojan Spy Banker CMB

Witam!

Jestem tu nowy. Na wstępie od razu musze powiedzieć że jestem komputerowym laikiem. Nie umiem nic zrobic dosie itd…

Co nieco jednak wiem, ale nie mam głowy do tego… czarna magia…

OK!

Od jakiegoś czasu mam pewien problem. Zarabiam głównie poprzez internet, tzn aukcji Allegro, Ebay itd…

Jakisczas temu przysłali mi z Ebay’a że skasowali mi hasło bo jest jakieś “third party” (nie wiem o co biega). Postąpiłem wedle instrukcji, hasło zmieniłem i ok… za kilka dni to samo… I tak od 2 miesięcy. Co zmienie hasło, mija kilka dni i mail od Ebaya… i od nowa… Szlag mnie trafia!

Zainstalowałem program AdAwareSe (lavasoft) ktpry wykrywa mi ciągle cos takiego:

Critical Objects:

Win32.Backdoor.Agent

Lokalizacje:

C:\WINDOWS\System32\wsnpoem\audio.dll

C:\WINDOWS\System32\wsnpoem\video.dll

HKEY_USERS:.DEFAULT\software\microsoft\currentversion\explorer “{f710fa10-2031-3106-8872-93a2b5c5c620}”

oraz

Tracking Cookie

Location>

C:…\Paweł\Cookies\paweł@hit.genius(2).txt

Za każdym razem nie da się tego usunąć.

Inny program SpyDoctor (tylko co ściągnięty wiec świeży) wykrywa jednak co innego (a moze to to samo…?):

Trojan Spy Banker CMB

usunąć go nie chce! Ale lokalizacje pokazuje te same co dla Backdoor Agent.

Czytałem co nieco na forach, jednak np zabawa z programem CmboFix itd to czarna magia… Zainstalowałem go, włączyłem i zawiesiło mi komputer… Nie znam języka komputerowego, zajmuję się renowacją starych aut i komputery mnie przerastają.

Bardzo proszę o pomoc… Jak się tego szitu pozbyć! Rzecz jasna bez formatowania kompa bo to dla mnie będzie tragedia…

Jako że komp był jużkilk arazy wcześniej atakowany różnymi wirusami to np nie działa mi wypalarka neroexpress i nie mam jak wszystkiego na płyty zrucić…

Kiedyśkomputer “prowadził” mi kolega spec od tego, ale wyjechał i jestem na lodzie.

POMOCY!

PS

Jakby co to mi trzeba mówić drukowanymi literami… jak dla młota!