Reinstalacja systemu Android - gdzie znajdę tę wersję?


(Nadi) #1

Witam. Mam problemy ze swoim tabletem Acer-em Iconią B1-A71. Opisałam je szczegółowo na jednym forum i doradzano mi bym zrobiła reinstalację dla swojego systemu, bo moje kłopoty mogą być winą softu. I tu pojawia się problem z którym nie umiem sobie poradzić. Otóż we wszystkich poradnikach użytkownicy pobierają wersję systemu zgodną dla ich modelu, a ja właśnie nie mogę jej znaleźć. Przeszukałam google i nic. Czy ktoś mógłby mi pomóc? 

Całość wątku jest tutaj:

http://tabletoid.pl/forum/pozostale-sprawy-techniczne/kilka-problemow-technicznych-z-tabletem-t5194.html

Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam.


(Osimaru) #2

A przywracanie ustawień fabrycznych?


(Nadi) #3

Już robiłam, ale dźwięku nadal nie ma.


(Osimaru) #4

Jeśli jest na gwarancji to nic nie kombinuj tylko kontaktuj się z serwisem.


(Nadi) #5

Może rzeczywiście masz rację… Sama mogę tylko jeszcze bardziej pogorszyć sprawę.


(Osimaru) #6

Jak się skontaktujesz z serwisem to najpierw polecą Ci zrobić reset do fabrycznych, powiesz ze po tym zabiegu dalej nie ma dźwięku i omówić kwestię oddania sprzętu do serwisu i tyle :slight_smile:


(Nadi) #7

Miałeś na myśli hard reset?

Tak jak tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=yXSAPh8QeRY ?

Bo ja robiłam tylko reset, ale z poziomu ustawień tableta.


(Osimaru) #8

Reset z poziomu tableta powinien wystarczyć, oczywiście mam na myśli reset do ustawień fabrycznych a nie zwykły restart. Jeśli chcesz to możesz spróbować tego sposobu z filmiku, ale to jest to takie samo przywracanie do ustawień fabrycznych z poziomu tableta, tyle że tutaj robisz to z poziomu recovery. Nie wiem, może czymś to się różni.

 

A co do dźwięku - nie masz dźwięku na tabletowych głośniczkach tylko czy na słuchawkach również?


(Nadi) #9

Tylko na tabletowym głośniczku, po podpięciu słuchawek dźwięk jest.


(Osimaru) #10

W takim razie nie sądzę, żeby to była kwestia oprogramowania, prędzej głośniczek szlag trafił. Także tym bardziej oddaj na gwarancję.


(Nadi) #11

W zasadzie to już tylko jest problem z głośnikiem. Kiedy zastosowałam reset, przestał się skarżyć, że bateria za gorąca, albo że wiecznie nie naładowana. Pozostał już tylko głośnik. No nic. Zrobię jak mówisz. Bardzo dziękuję Ci za pomoc! 


(Osimaru) #12

Widocznie tamte problemy były spowodowane przez jakieś zainstalowane aplikacje, dlatego reset pomógł. Głośniczka nie ma sensu naprawiać we własnym zakresie lub mieć niedziałający, skoro można skorzystać z gwarancji :slight_smile:


(Nadi) #13

Tak, masz rację. Jeszcze raz dziękuję. Wątek można zamknąć.