Reinstalacja systemu Android - gdzie znajdę tę wersję?

Witam. Mam problemy ze swoim tabletem Acer-em Iconią B1-A71. Opisałam je szczegółowo na jednym forum i doradzano mi bym zrobiła reinstalację dla swojego systemu, bo moje kłopoty mogą być winą softu. I tu pojawia się problem z którym nie umiem sobie poradzić. Otóż we wszystkich poradnikach użytkownicy pobierają wersję systemu zgodną dla ich modelu, a ja właśnie nie mogę jej znaleźć. Przeszukałam google i nic. Czy ktoś mógłby mi pomóc? 

Całość wątku jest tutaj:

http://tabletoid.pl/forum/pozostale-sprawy-techniczne/kilka-problemow-technicznych-z-tabletem-t5194.html

Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam.

A przywracanie ustawień fabrycznych?

Już robiłam, ale dźwięku nadal nie ma.

Jeśli jest na gwarancji to nic nie kombinuj tylko kontaktuj się z serwisem.

Może rzeczywiście masz rację… Sama mogę tylko jeszcze bardziej pogorszyć sprawę.

Jak się skontaktujesz z serwisem to najpierw polecą Ci zrobić reset do fabrycznych, powiesz ze po tym zabiegu dalej nie ma dźwięku i omówić kwestię oddania sprzętu do serwisu i tyle :slight_smile:

Miałeś na myśli hard reset?

Tak jak tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=yXSAPh8QeRY ?

Bo ja robiłam tylko reset, ale z poziomu ustawień tableta.

Reset z poziomu tableta powinien wystarczyć, oczywiście mam na myśli reset do ustawień fabrycznych a nie zwykły restart. Jeśli chcesz to możesz spróbować tego sposobu z filmiku, ale to jest to takie samo przywracanie do ustawień fabrycznych z poziomu tableta, tyle że tutaj robisz to z poziomu recovery. Nie wiem, może czymś to się różni.

 

A co do dźwięku - nie masz dźwięku na tabletowych głośniczkach tylko czy na słuchawkach również?

Tylko na tabletowym głośniczku, po podpięciu słuchawek dźwięk jest.

W takim razie nie sądzę, żeby to była kwestia oprogramowania, prędzej głośniczek szlag trafił. Także tym bardziej oddaj na gwarancję.

W zasadzie to już tylko jest problem z głośnikiem. Kiedy zastosowałam reset, przestał się skarżyć, że bateria za gorąca, albo że wiecznie nie naładowana. Pozostał już tylko głośnik. No nic. Zrobię jak mówisz. Bardzo dziękuję Ci za pomoc! 

Widocznie tamte problemy były spowodowane przez jakieś zainstalowane aplikacje, dlatego reset pomógł. Głośniczka nie ma sensu naprawiać we własnym zakresie lub mieć niedziałający, skoro można skorzystać z gwarancji :slight_smile:

Tak, masz rację. Jeszcze raz dziękuję. Wątek można zamknąć.