Reset kompa i dziwny komunikat

od pewnego czasu mój komputer dostał lekkiego swira resetuje sie czasami podczas grania (ale to zadko) czesciej podczas uruchamiania windy kiedy jest piekny napis , zapraszamy" lub gdy widze mój pupit komp sie resetuje

gdy juz go uruchomie wyskakuje taki bład

, system windows odzyskał sprawnosc po powaznym błedzie" potem komp chodzi normalnie ale jak juz całkiem nie moge go uyruchomic właczam na trybie awaryjnym i przywracam system.

co jest grane ?? :frowning: :frowning: pomocy

P.s

nie jestem 100 % zielony co do windowsa :smiley:

Złączono Posta : 05.12.2007 (Sro) 23:07

serdecznie przepraszam za pomylenie działów prosze administratora o przeniesienie tematu z góry dziekuje i przepraszam za pomyłke

Moderator chyba tez może być? :slight_smile:

Przeniosłem.

Przedstaw, jaki masz sprzęt (również zasilacz).

Napisz również, jakie masz temperatury poszczególnych podzespołów ?

Sprawdzisz to programem EVEREST (otwórz program, ikonka Komputer, ikonka Czujnik).

wiem ze to moze i głupie ale czy moze to byc wina jakies urzadzenie USB podejrzewam pada do grie mojego brtata …

dzisiaj przyszedłem ze szkoły i wszystko grało komp właczył sie normalnie i tak dalej ale przyszedł brat podłaczył pada i zresetoiwqał kompa bo zawsze tak robił alke kiedy komp sie właczył znowu sam sie resetował (2 razy ) a za trzecim komunikat, system windows odzyskał sprawnosc po powaznym błedzie i tak dalej no ale zosatwiam to wam

P.s tu macie dane i teperatury

my.php?image=beztytuunh8.gif

http://img408.imageshack.us/my.php?imag … tuunh8.gif

Bardzo możliwe.

Przetestuj jeszcze sprawność komputera bez pada, a ptem z padem. Jeżeli będzie ok., a z padem resety, to winowajcę już będziesz znał.

PS. temperatura płyty głównej i procesora - OK.

Zobacz jeszcze, jaki masz zasilacz. Ściągnij boczną ściankę obudowy i odczytaj informacje z naklejki na zasilaczu (marka i moc) i oczywiście napisz je tutaj :wink: