Resetowanie kompa po włorzeniu płyty


(Kidler) #1

Witam. U mnie w szkole jest cetrum multimedialne a w nim 4 kompy z xp pro. Ostatnio okazało się, że po włorzeniu płyty cd(nagrywarka dvd firmy lg) komputer sam się resetuje. Tak dzieje się na każdym komputerze. proszę o pomoc....


(niezDarek) #2

chyba zasilacz jest zasłaby i nie może pociągnąć komputera jak napęd pracuje


(Seba86mu) #3

Co zawiera ta płyta ?

Po włożeniu każdej płyty komputery się resetują, czy tylko po włożeniu tej jednej ?


(Kidler) #4

każdej płyty :frowning:

ale to takby we wszytskich kompach nagle zasilacze lekko padły? cuda się zdarzają


(Seba86mu) #5

kidler , czy te komputery odtwarzały kiedyś płyty poprawnie ? Dzieje się tak od zawsze, czy od jakiegoś czasu ?

Może są to nowe komputery, a wsadzono do nich badziewne zasilacze ?


(Kidler) #6

komputery są tam od jakiś dwuch lat i na 100% odtwarzały wszytskie płyty poprawnie


(niezDarek) #7

także te ??

jak tak to albo jakiś dziwny przypadek albo napięcie spada w pracowni


(DanKar) #8

Wydaje mi się, że może to być skok napięcia, który w efekcie prowadzi do takiego zachowania komputera.

Może warto byłoby podłączyć te urządzenia pod UPSa i zobaczyć jak wtedy będą się zachowywać... :roll:


(Kpc21) #9

Nie chodzi tu przecież o komputery w pracowni, a w bibliotece:


(Milato) #10

Witam mam ten sam problem kupilem sobie nagrywarke dvd lg po wlozeniu plyty komp sie resetuje ? moze jest ktos kto potrafi temu zaradzic na dvd rom jest natezenie 0.9 A tak na naklejce jest napisane a na nagrywarce jest 1.5 A moze tu lezy ta przyczyna ? zasilacz nie daje takiego natezenia pradu jak nagrywarka chce i sie resetuje kompik ? Prosze o dalsze odpowiedzi w tej sprawie


(Seba86mu) #11

milato , jaki posiadasz zasilacz ? ( producent , moc)

Podaj konfigurację sprzętową komputera (procesor, płyta główna, karta graficzna).


(Milato) #12

zasilacz modecom 300ATX ( i tu jest chyba wlasnie ten problem :?) za slaby zasilacz :confused:

Typ procesora AMD Athlon XP, 1466 MHz (5.5 x 267) 1700+

Nazwa płyty głównej Shuttle AK32L

Karta graficzna Radeon 9600 pro


(Seba86mu) #13

To Modecom MC , czy Modecom FEEL?

Jeżeli Modecom FEEL , to jak najszybciej do zmiany na np.:

FORTRON FSP400-60PFN - silna linia +5V (40A) -> 71 zł. z przesyłką


(Milato) #14

model feel :confused: oki to zmienie ale kupie jakis tracera sadze ze dzis bede mial inny zasilacz to odpowiem czy problem rozwiazany


(Seba86mu) #15

Nie kupuj żadnego Tracera !!

To taki sam złom, jak Twój obecny zasilacz !

Najlepiej kup ten zasilacz, do którego link podałem.

Czarna lista zasilaczy


(Milato) #16

nie lubie zamawiac takiego sprzetu na allegro a tym bardziej jak ma tylko 6 miesiecy gwarancji wole jak cos ma dwa lata moze tamten zasilacz jest robiony tak ze kazdy element jest przesilony i pozniej dziala 8 miesiecy :/( parametry ma bardzo dobre ). A tu nawet jak kupie zasilacz to na drugi dzien moge go oddac jak okaze sie takim samym zlomem jak modecom feel


(Milato) #17

kupilem zasilacz take me 350 i dziala wszystko oki podlaczylem nawet stara nagrywarke cd lg po ktorej rowniez resetowal sie komp teraz mam dwie nagrywarki i dvd rom i wszystko sprawnie lata pozdrawiam