Robak w dokument tempomary files

Niedawno nie wiem skąd mi sie w tym folderze ściągnął nie wchodziłem na niepotrzebne stronki a objawia sie w gg przy uruchamianiu i zamykaniu podałem wcześniej logi z hijakthis , combofix zostały sprawdzone i nic nie wykazało ze są zarażone i nie wiem jak to naprawić. A ze jestem początkujący to i są błędy wiec z góry przepraszam moderatorów.A dokładniej jest C:\Documents and Settings\Andrzej\Ustawienia lokalne\Temporary Internet Files i sie odnawia wiec proszę o pomoc

zrozumiałem, że masz jakiegoś szkodnika w folderze tymczasowych plików IE. i pewnie jeszcze gdzieś indziej. żeby poradzić sobie z czymś takim musisz zainstalować program antywirusowy/zeskanować skanerem online komputer + jeszcze raz cierpliwie przeczytać to i zamieścić logi w odpowiednim dziale.

mógłbyś też bardziej postarać się opisać swoje problemy z komputerem ( np. gg ), abyśmy mogli zrozumieć co się z Twoim tajemniczym sprzętem i systemem dzieje

Tylko na gg tak się dzieje a ten plik ma nazwę swflash.cab i to tylko przy otwieraniu gg i zamykaniu okna rozmowy. Skanowałem kompa Kasperska online,avastem ,i nic nie wykazało, nie wiem skąd to sie wzięło, i jakim sposobem .

W dniu 17.06.2008 , o godzinie 0:29 został dopisany post przez endriu73

Czy może być tak ze dostałem od kogoś link otworzyłem i teraz jest problem z tym robakiem .

  1. nie wiem po co tworzysz mnóstwo tematów o jednym problemie

  2. z tego co widziałem tam zaczęli Ci już pomagać

tak zaczęli pomagać tylko nic nie wyszło z tego nie został osunięty.

O ile się nie mylę, to gg w swoim oknie wyświetla reklamy.

Sądzisz, że one biorą się z powietrza, program pobiera je z internetu, a plik pojawia się w standardowej lokalizacji C:\Documents and Settings\Andrzej\Ustawienia lokalne\Temporary Internet Files.

Odwiedź parę stron korzystając z IE, a potem przejdź do tego folderu, to zobaczysz ile tam jest plików.

Rada: Nie wpadaj w paranoję.

a ja nie mam reklam w gg