Równa tabela w HTML-u

Witam !!

Mam nadzieję że nic nie pominołem:

Dane techniczne - SpeedFight LC

### Silnik :
Pojemność 49,13cm3
Typ Jednocylindrowy, dwusuwowy, cylinder ułorzony pionowo, wnętrze cylindra pokryte warstwą NICASILU
Chłodzenie Ciecz
Średnica cylindra x Skok tłoka 49x39,1[mm]
Zasilanie Gaźnik Gurtner
Rozrząd Membrana
Oczyszczanie spalin Nieregulowany katalizator
Zapłon Elektroniczny CDI
Rozrusznik Nożny i kickstarter
Smarowanie Automatyczny dozownik oleju
Moc 7,7 KM przy 6900 obr/min

Przeniesienie napędu :

Skrzynia biegów Automatyczna, system Variomatc
Sprzęgło Automatyczne, odśrodkowe
Napęd na koło Przełożenia końcowe

Podwozie

Zawieszenie - przód Jednostronny wahacz pchany z pojedyńczym elementem resorująco-tłumiącym Zawieszenie - tył Jednostronny wahacz zablokowany z zespołem Rama Stalowa rura malowana lakierem proszkowym Obudowy Tworzywo ABS odporne na złamania i zarysowania Opony - przód 120/70 R12 Opony - tył 130/70 R12 Hamulce - przód Tarcza 180mm zacisk jednotłoczkowy, przewód w stalowym oplocie AJP Hamulec - tył Tarcza 180mm zacisk jednotłoczkowy, przewód w stalowym oplocie AJP

Elektryka

Akumulator Yuasa 12V 4Ah Bezpiecznik 5A

Dane eksploatacyjne :

Zbiornik paliwa 7,3l Zbiornik oleju 1,3l Paliwo Benzyna bezołowiowa minimum 95 oktanów Spalanie 3,3l/100km

Wymiary i masa :

Długość 1790mm Szerokość 700mm Wysokość 1155mm Wysokość siedzenia 800mm Rozstaw osi 1225mm Masa własna 95kg Dopuszczalna maca całkowita 270kg [/code]

tak na marginesie - zastosuj kodowanie Środkowoeuropejski (ISO-8859-2) ponieważ niepoprawnie wyświetlają się polskie znaki - prawdopodobnie masz kodowanie Środkowoeuropejski (Windows-1250)

Lazikar usunołem to

bo nie mogłem dodać w Contencie :frowning:

Zobacz http://www.speedfight.pl/modules.php?na … age&pid=14 dlaczego te litery są takie duże ?? :x :-x

Bo tak masz w skórce php Nuke ustawione widocznie. Plik css :slight_smile:

A jak to zmienić ?

Najlepiej wstawiając do kodu:

Dane techniczne - SpeedFight LC

### Silnik :
Pojemność 49,13cm3
Typ Jednocylindrowy, dwusuwowy, cylinder ułorzony pionowo, wnętrze cylindra pokryte warstwą NICASILU
Chłodzenie Ciecz
Średnica cylindra x Skok tłoka 49x39,1[mm]
Zasilanie Gaźnik Gurtner
Rozrząd Membrana
Oczyszczanie spalin Nieregulowany katalizator
Zapłon Elektroniczny CDI
Rozrusznik Nożny i kickstarter
Smarowanie Automatyczny dozownik oleju
Moc 7,7 KM przy 6900 obr/min

Przeniesienie napędu :

Skrzynia biegów Automatyczna, system Variomatc
Sprzęgło Automatyczne, odśrodkowe
Napęd na koło Przełożenia końcowe
### Podwozie **Zawieszenie - przód** Jednostronny wahacz pchany z pojedyńczym elementem resorująco-tłumiącym **Zawieszenie - tył** Jednostronny wahacz zablokowany z zespołemRamaStalowa rura malowana lakierem proszkowymObudowyTworzywo ABS odporne na złamania i zarysowaniaOpony - przód120/70 R12Opony - tył130/70 R12Hamulce - przódTarcza 180mm zacisk jednotłoczkowy, przewód w stalowym oplocie AJPHamulec - tyłTarcza 180mm zacisk jednotłoczkowy, przewód w stalowym oplocie AJP ### Elektryka AkumulatorYuasa 12V 4AhBezpiecznik5A ### Dane eksploatacyjne : Zbiornik paliwa7,3lZbiornik oleju1,3lPaliwoBenzyna bezołowiowa minimum 95 oktanówSpalanie3,3l/100km ### Wymiary i masa : Długość1790mmSzerokość700mmWysokość1155mmWysokość siedzenia800mmRozstaw osi1225mmMasa własna95kgDopuszczalna maca całkowita270kg [/code]