Rozdzielenie internetu, problem z konfiguracją routerów

Witam,

musisz skonfigurować ap-ka, tak by dzielił pasmo po równo

http://pl.wikipedia.org/wiki/Quality_of_service

http://fs.airlive.com/manual/AirLive_WL-5460APv2_Manual.pdf

W sumie nie mam do niego dostępu, ma go tylko dostawca internetu. Ale czy problem na pewno leży tu? Skoro net śmiga dobrze u sąsiadów, kiedy nie jest podłączony u nich router? …zwolnienie neta pojawia się po wpięciu u nich routera…

Źle Ciebie zrozumiałem

Może TP-Link jest uszkodzony ?

Nie może być uszkodzony, bo mam 2szt. brałem swój do sąsiadów i to samo.

Hej,

Twój routerze ma nowszy firmware - 3.13.13. Może na routerze sąsiadów też warto go zaktualizować? Tam jest wersja 3.13.4.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Brałem ich router do siebie i u mnie chodzi szybko… oczywiście zaktualizuję firmware… Może jakieś ustawienia są źle na routerze, że kolidują ze sobą adresy IP?

Hej,

Według screenów, które pokazałeś, nic takiego nie ma miejsca. A czy podobnie wyglądają transfery po kablu u sąsiadów - tzn. gdy komputery do routera podłączone są kablowo?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Dlaczego na obu routerach jest ten sam SSID?

Screeny robiłem oba u siebie w domu, tutaj są poprawione. U mnie w domu:

2681531500_1415909964_thumb.jpg

 

U sąsiadów:

5612246400_1415910129_thumb.jpg

Hej,

Czyli nadal u sąsiadów jest router ze starszym firmwarem.

A co z tym?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Firmware nic tutaj nie wnosi, miałem ten router u siebie i wszystko hulało jak należy.

 

U sąsiadów kiedy kabel z AP podłączę od razu do kompa net śmiga jak szalony. Natomiast kiedy podłączę go pod TP-Link TL-WR1043ND i potem kablem do kompa jest spowolniony, działa jak lemur, to samo poprzez wifi :mrgreen:

Hej,

  • A przewód nie wygląda na uszkodzony?
  • Próbowałeś uruchomić ponownie urządzenie Acces Point OVISLINK WL-5460AP? Ewentualnie przemienić kable portami.
    Pozdrawiam,

Dimatheus

Przewód jest nowy… gdyby był uszkodzony to raczej na samym połączeniu AP --> komputer też by przejawiał zamulaniem.

Router uruchamiałem ponownie - nic nie dało. Co do zamiany portów - musiałbym wejść na dach i to zrobić - postaram się jutro to sprawdzić…

a nie możesz zamówić technika ?

przecież to dostawca odpowiada za to że nie ma neta

w sumie to nie chciałbym być na miejscu sąsiada - nie może rozprowadzić sygnału w domu

Za technika będzie musiał zapłacić, bo przecież wszystko działa, a że z routerem jest problem to co to obchodzi dostawcę.

Zanim zmienisz porty, możesz zobaczyć czyy na Twoim routerze u sąsiadów bedzie to samo.

Będzie to samo, pisał o tym dwa razy.

Hej,

Nawet z nowymi kablami czasami są problemy. Zasłużenie więc, że nowy równa się sprawny nie zawsze jest poprawne. Rozumiem, że żeby zrestartować Access Point nie musiałem wchodzić na dach?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Tak, nie musiałem wchodzić na dach, w domu mam zadilacz podłączony od niego. Dzisiaj będę kombinował. :slight_smile:

Edytowano:

Jednak źle zarobiona końcówka była :stuck_out_tongue: