Rozłączająca się neostrada

Witam,

mam problem z rozłączającą się neostrada , od jakiegoś czasu często zrywa połączenie, zazwyczaj jak korzystam z netu to ściągam różne pliki i bardzo często wywala neta i ściągnięty plik ląduje w koszu, dzwonie ciągle na infolinie ale oni się tyle znają co ja. Na początku jeszcze przyjeżdżali ich technicy ale cóż posiedzieli 10-15 minut pogrzebali w gniazdkach w puszkach i na centrali i stwierdzili że wszystkie parametry są OK jednak nie jest ok bo ciągle neo wywala. Ostatnio wymienili mi modem jednak to nic nie pomogło nadal ten sam problem…

Z tą różnicą że na wcześniejszym modemie przy każdym rozłączeniu mrugała dioda adsl a na tym modemie nie zawsze mruga, często jest tak że diody się świecą a internet został odłączony, nie mam pojęcia już co mam zrobić żeby to działało, modem co prawda jest kiepskiej jakości bo zxdsl 852 ale testowałem też speedtouch 330 i ten sam problem się pojawiał…

Czy ktoś ma jakiś pomysł co mam zrobić??? dodam że te wszystkie kwestie oszczędności energii mam odznaczone i nic nie pomogło, łącze się i przez ich śmieszny program neostrada i łączyłem się też przez połączenie telefoniczne z modemu. Na innych podobnych tematach widziałem że niektórzy zamieszczali logi więc ja też to zrobię nie znam się na tym więc nie wiem czy jest tam wszystko ok.

Proszę o pomoc…

Prawdopodobna przyczyna. Często ta aplikacja powoduje rozłączenia. Czytaj i ją wywal. viewtopic.php?f=7&t=91864

W moim przypadku serwis stwierdził, że jestem za daleko od centrali i mam do wyboru: 1- rezygnacja z usługi

2 - zmiana nr telefonu

3 - oczekiwanie na sprawdzenie możliwości przełożenia numeru na inną linię minimum 2-tygodnie.

To wszystkie dostępne opcje w moim przypadku.

Aplikację neostrady nam odinstalowaną korzystam tylko z sterowników od modemu.

Dla TP zgłoszenie awarii to nie to samo co reklamacja.

Proponuję zgłoszenie reklamacji (umowa wiąże obie strony) i należy twardo domagać się naprawy problemu jak również domagać się bonifikaty za miesiące z problemami.

TP podpisując umowę wiedziała jaką linię ma i teraz niech rozwiąże problem.

Witam serdecznie

Ja miałem podobny problem z NEO, rozłączało mi internet tylko gdy ściągałem jakieś większe pliki.

U mnie ten problem powodowało podłaczenie modemu do huba USB, który nie wyrabiał na szybkości.

Jeżeli także masz modem wpięty do jakiegos huba itp. to przepnij go bezpośrednio do gniazd USB z tyłu komputera i zobacz, czy problem nadal występuje.

Niestety dzisiaj usunąłem aplikacje neostrady zrobiłem nowe połączenie i nic nie pomogło nadal się rozłącza…

A gdzie można złożyć sama reklamacje??? bo te Panie na lini to za bardzo nie pomogą i nic nie podpowiedzą…

Nie znam się zbytnio na kompach a już na pewno nie na terminologi:) ale modem miałem już podpięty pod wszystkie porty USB jakie mam w kompie i to jakoś nie robiło różnicy bo i tak się rozłącza…

a jest jakaś opcja że coś w ustawieniach komputera jest przestawione??? może coś w biosie??? nie wiem a nic tam nie kombinowałem ale różnie bywa, do centrali mam góra 2km nawet tyle nie będzie więc to nie jest daleko, jedynie co może być że mam stare kable łączące puszkę z telefonem, ale TP twierdzi że wszystkie parametry są ok … trochę dziwne a nie mam jak przetestować tej lini na innym komputerze.

Reklamacje najlepiej wysłać na piśmie poleconym, za potwierdzeniem odbioru.

Dodam jeszcze że modem teraz jest ciepły czy to jest normalne??? a jak testowałem speedtouch to dioda od zasilania przygasała podczas korzystania z internetu a jak ściągałem coś np z rapidshare to gasła prawie całkiem, może tu gdzieś jest przyczyna??? jednak na tym modemi zxdsl zasilanie nawt nie drgnie:(((((( kurcze ale to jest paranoja świadczą usługę która nie działa, przecież to jest paranoja:(

Ja rekamację zgłaszałam w salonie tp, bo ciągle mi migała dioda ADSL (Sagem F@st 800-840), tylko że musiałam czekać 3m-ce żeby mi w końcu przyznali tą bonifikatę:-/

Teraz już zgłośiłem problem na 9393 i niby maja mi zrekompensować działanie neo od czerwca zobaczymy co ztego wyjdzie…

Mam podobnie, ale ja używam modemu sagem fast 800-840, i wyskakuje mi błąd 692, w poradniku o neo problem ten jest podpisany jako: “692 Wystąpiła awaria sprzętu w modemie.” Czyli modem jest do wymiany? Proszę o odpowiedź! z góry dzieki.