Rozłączający się internet mobilny

Mam problem z rozłączającym się internetem mobilnym Orange Free. W różnych odstepach czasu pojawia się komunikat “Brak karty SIM” , wtedy trzeba wyjąć modem i ponownie włążyć, żeby internet wrócił (po chwili oczywiście problem wraca). Komputer skanowany AdwCleaner, Malwarebytes Anti-Malware i Dr.WEB CureIt!, znaleziono trochę adware, ale problem został. Proszę o pomoc.

 

 

OTL

http://www.wklej.org/id/1267272/

 

Extras

http://www.wklej.org/id/1267273/

Pobierz i urucham skaner RogueKiller ( wszystkie wersje - we 64 bit ) - http://www.dobreprog…dows,39028.html

Wykonaj wszystkie polecenia, bez pozycji naprawa skrótów i folderów. Pokaż raporty. Wstaw nowe raporty OTL

RogueKiller

http://www.wklej.org/id/1268271/

http://www.wklej.org/id/1268272/

http://www.wklej.org/id/1268273/

 

OTL

http://www.wklej.org/id/1268267/

 

Extras

http://www.wklej.org/id/1268269/

Warto też sprawdzić czy masz zaznaczoną opcję „Zezwalaj komputerowi na wyłączanie tego urządzenia w celu oszczędzania energii” (W oknie Menedżer urządzeń rozwiń Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej, kliknij prawym przyciskiem myszy Główny koncentrator USB, a następnie kliknij polecenie Właściwości. W oknie dialogowym Właściwości głównego koncentrator USB kliknij kartę Zarządzanie energią). Odznacz tę opcję, jeśli jest zaznaczona.

Hej,

A jak wygląda temperatura modemu USB? Czy przypadkiem się on nie przegrzewa? Bardzo gorący jest w czasie swojej pracy?

Pozdrawiam,

Dimatheus

RogueKiller wskazuje na infekcję ZeroAccess

Infekcja : ZeroAccess

Powtórz skanowanie z wykorzystaniem RogueKiller - ( wszystkie wersje - we 64 bit ) - http://www.dobreprog…dows,39028.html

Skanowanie należy powtarzać

Pokaż aktualne raporty.

Pokaź aktualny raport OTL.txt