Rozłączanie internetu


(DSkiba16601) #1

Witam, od wczoraj nęka mnie problem ciągle rozłączającego się internetu. Osoby, które korzystają z ts'a 3 czy steama będą miały troszke większe pojęcie. Internet co 15-20 sekund się rozłącza na dosłownie sekunde. Na teamspeaku wygląda to tak, że na chwile nie słysze nikogo i nikt mnie, następnie wywala mnie "Connection lost" i odrazu wrzuca. Dodam, że ostatnio montowany był u mnie router z wi-fi.

Co robiłem w związku z tym ?

  • Zmieniałem hasło na internet

  • Przywracałem system (bo instalowałem sterowniki drukarki i niepotrzebnie zainstalowałem drukarke on-line, myślałem że to może być przez to)

  • Resetowałem router, modem, komputer

  • Przeszukiwałem fora w poszukiwaniu problemu

  • Reinstalowałem ts'a (Mógłby to być błąd ts'a, ale nie był)

  • Sterowniki modemu/karty sieciowej aktualizowałem

  • Sprawdzałem kable routera i modemu

  • Odłączałem router z wi-fi i podłączałem internet tak samo jak było przed założeniem wi-fi

  • W ustawieniach karty sieciowej odznaczałem opcje z oszczędzaniem energii

Już nie wiem co robić.

 


(Dimatheus) #2

Hej,

A kto jest dostawcą tego internetu? Łącze nie jest przypadkiem radiowe? Jaki to dokładnie modem i router?

Pozdrawiam,

Dimatheus


(DSkiba16601) #3

Modem: Cisco EPC3008

Router Omega OWLR151U

Dostawcą jest Multimedia

Łącze nie jest radiowe

Dodam, że jak odłączyłem router i podłączyłem normalnie do komputera sam modem (tak jak wcześniej miałem bez wi-fi) nadal jest to samo


(Dungeon) #4

Witam Serdecznie.

 

Od 2 dni mam ten sam, problem z TeamSpeak3 co ty. Przez ostatnie dwa dni zaangażowałem paru doświadczonych kolegów. Przejrzałem parędziesiąt tematów na forum. Krok po kroku odhaczaliśmy i sprawdzaliśmy co gdzie mogło zawieść i wniosek jest jeden i ty i ja i jeszcze jeden chłopak z innego forum mamy ten sam problem który wystąpił w ostatnich 2 dniach. A łączy naszą trójkę usługodawca Multimedia S.A prócz tego Ciebie i kolegę z innego forum łączy jeszcze ten sam model modemu Cisco EPC3008 ja osobiście mam Arris CM820. Podejrzewaliśmy z moim kolegą że być może to ostatni update TeamSpeaka spowodował problemy u nas jednak zainstalowaliśmy z nim na moim komputerze wersje 3.0.18.2 i problem dalej występował. Według mnie cała wina leży po stronie usługodawcy. Bo sprawdzaliśmy wszystkie możliwości od wirusów po nie sprawną kartę sieciowa po wadliwy update do TeamSpeka aż po ataki DDOS na TeamSpeka czy mój komputer.

Link do mojego tematu http://forum.pclab.pl/topic/1112249-Problem-z-TeamSpeakiem/

Link do tematu tej trzeciej osoby: http://www.mpcforum.pl/topic/1534238-ciągłe-rozłączanie-z-serwerów/#entry12975648

Ps.polecam zadzwonic do multimedi i powiedziec o tym problemie moze jak dostana od 3 osob telefon wkoncu zobacza ze cos jest nie tak ja juz dzwonilem dzisiaj


(DSkiba16601) #5

Shock92

Wszystko co powiedziałeś zgadza się sprawdzałem sterowniki karty sieciowej, update, wirusy, ale nic nie pomaga

Ostatnie co mi zostało to usługodawca. Tylko wykluczyłbym tutaj modem EPC3008 bo działa, ale internet nie działa poprawnie. Na ts’ie nie da sie posiedzieć przez to że ciągle wywala i sie słucha tylko “Connection Lost”

 

  • dokładnie od wczoraj mam ten problem :wink:

Wróciłem ze szkoły ok. 15 i już tak było. Dzień wcześniej było dobrze.


(Dungeon) #6

Dzwoniłem do Multimedi z 10 minut temu jeszcze raz. I znowu opisałem swój problem tym razem argumentując tym że znalazłem na forach jeszcze 2 osoby z tym samym problemem i że naszą trójkę łączy ten sam problem i jeden i ten sam usługodawca jakim jest Multimedia. Wykluczając do tej pory wszystkie już inne możliwości awarii. Pan z obsługi Multimedi powiedział że dostał już parę takich telefonów i że stwierdzili u siebie awarie która każdy indywidualnie musi zgłosić w serwisie. Chodzi coś o błędny IP NAT.


(DSkiba16601) #7

czyli każdy kto ma ten problem musi się z nimi skontaktować tak ? Cieszę się, że to nie problem po naszej stronie tylko ich ;p


(Dungeon) #8

Tak. tez się ciesze z jednej strony a z drugiej nie bo zmarnowałem wczoraj pol nocy na rozwiązywaniu problemu i dziś od 13 do 21:30 + chciałem kupić nowy router i zrobić formata na kompie którego składałem sam dosłownie z pol roku temu,dobrze ze się powstrzymałem i zadzwoniłem po raz drugi do nich aha i nie zapomnę o znajomych którzy razem ze mną się męczyli z tym problemem razem sprawdziliśmy dosłownie każda opcje co mogło być nie tak aż w końcu padło na multimedie :slight_smile: pozdrawiam mam nadzieje ze już czegoś takiego nie będziemy mieli


(DSkiba16601) #9

Ja tobie również muszę podziękować za pomoc, bo sam bym tego nie skminił, czekałbym jak osioł na odpowiedź próbując dalej.

Ja też od wczoraj nic innego nie robię. Dobra to ja jutro zadzwonię do nich, mam nadzieje że będzie dobrze ;D

 

Jeszcze jedno, jakie informacje musiałeś im podawać i jak wyglądała rozmowa ? nie wiem na co sie przygotować :stuck_out_tongue:


(Dungeon) #10

ze teamspeak nie dziala i ze problem jest od nich o tyle mowilem ze probowalem kazdego sposobu na naprawe tego i ze wyniklo na koncu ze to ich wina