Witam
Tak jak w tytule . Bardzo proszę o spr bo już nie wiem co może pomóc. Skanowałem AVG i innymi online i nic nie wykryło.
Witam
Tak jak w tytule . Bardzo proszę o spr bo już nie wiem co może pomóc. Skanowałem AVG i innymi online i nic nie wykryło.
Log źle wklejony - brak ukośników ** - co utrudnia jego analizę.
Nie wklejasz loga poprzez Przeglądaj… , tylko ręcznie kopiujesz jego zawartość w pole do wklejania tekstu.
Pokaż logi OTL, GMER oraz SREng.
W OTL ustaw Processes na All i klikasz Run Scan.
W GMER nic nie zmieniamy -> wciskamy Szukaj (skan potrwa kilkadziesiąt minut) -> po skanie Kopiuj.
Uruchom SREng -> System Repair -> zakładka Browser Addons -> odszukaj i usuń:
Usuń Bonjour wg TEJ instrukcji (sposób w 7 poście).
W OTL kliknij CleanUp.
Wykonaj pełny skan Malwarebytes’ Anti-Malware - znalezione obiekty usuń.
Gdy będą wirusy pokaż raport.
Wyczyść rejestr i dysk CCleaner.
Usuń zbędniki z autostartu.
To jeszcze do tego log z MBAM http://wklejto.pl/46001
– Dodane 02.11.2009 (Pn) 16:17 –
To jeszcze do tego log z MBAM http://wklejto.pl/46001
No to powinno być już OK.