Witam mam zainstalowane oprogramowanie do neostrady.Wszystko chodziło ładnie pięknie znaczy nie rozłanczało mi sie podczas urzytkowania neostrady . Teraz od 2 dni neostrada znaczy aplikacja do neostrady zrywa mi połaczenie .Wie ktos może jak temu zaradzic z góry dzięki
Bardzo często sama aplikacja powoduje takie problemy. Usuń tą aplikację i ręcznie skonfiguruj połączenie
Czy instrukcja ta dotyczy również połączenia za pomocą Wi-Fi przy użyciu Livebox? Też mi nieraz rozłącza
Jak rozłącza powinny być podane kody błędów, zapisz je i zinterpretuj lub zadzwoń do obsługi z prośbą o wyjaśnienie.
W moim przypadku rozłącznie Neo powodowała aplikacja od USBPhone. Konflikt może powodować cokolwiek.
przy połączeniu przez modem USB, ważną sprawą jest aktualizacja windowsa (sprawdź service pack -> sp3) lub dobry firewall, ponieważ wchodzą różne “robale”, które utrudniają pracę użytkownikowi.
Lords21 , czy podczas rozłączania pojawia się błąd 680 lub dioda ADSL miga?