Mam pewien problem natomiast mam Internet ale co parę minut internet “zanika”. Łączę się z Internetem poprzez AP. Ostatnio miałem z nim mały problem i musiałem uaktualnić oprogramowanie na nim. I pytanie brzmi czy Ja wszystko dobrze na nim ustawiłem mój internet to radiówka. Nie wiem bo być może to mój usługodawca ma jakieś problemy a nie Ja.
Dodam że w zeszłym roku miałem taki sam problem, zgłosiłem to usługodawcy a ten powiedział że u nich jest wszystko w porządku i przyśle serwisanta. Serwisant przyjechał lecz nic nie zrobił skasował tylko za przyjazd. Najpierw powiedział że router jest źle skonfigurowany i że go skonfiguruje za 50 zł, powiedziałem żeby konfigurował po czym stwierdził że jednak trzeba nowy router i u nich kosztuje to 300zł +50 zł konfiguracja. Oczywiście podziękowałem Panu bo to co on mówił było niedorzeczne, problem sam minął. Ale to staje się uciążliwe
Proponuję zmienić dostawcę, bo to niepoważna firma. Ale zrób najpierw jakieś zrzuty ekranu z zakładki Wireless z routera i pokaż. Może rzeczywiście coś jest porąbane w konfiguracji.
Moi rodzice korzystają z Internetu raz na jakiś czas, jednym słowem mają to w głębokim poważaniu. Trudno zadzwonię do usługodawcy pewnie znów przyślą serwisanta, jak będzie chciał wymienić AP to niech wymienia ale jak nie zadziała to to niech oddają kasę i spadają.