Aby była możliwość zerwania należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1.Zgłosić problem z niedziałającą usługą na Infolinii Technicznej pod numerem 0800 102 102 co zostanie odnotowane w postaci zgłoszenia w formie “ZP/ABC/123”.
2.Po otrzymaniu odpowiedzi na powyższe zgłoszenie umówić się na wizytę montera w przypadku gdy usługa nadal nie działa.
3.Jeżeli otrzymamy informację od montera, że nie ma możliwości aby usługa działała w sposób prawidłowy to możemy rezygnować już z usługi NeostradyTP.
W reklamacji dopisałem jeszcze, iż wszelkich nieprawidłowości wynikających z niedotrzymania umowy przez TPSA będę dochodził na drodze sądowej. To co robi TEPSA jest niczym innym jak świadomym wyłudzaniem pieniędzy… Najważniejsze by wszyscy zainteresowani i kiwani nie działali w pojedynkę…
Zgodnie z paragrafem 4 punkt 1 i 2 TPSA po przeprowadzeniu kontroli technicznej oraz przygotowaniu linii telefonicznej i zgodnie z paragrafem 11 punkt 4. ZOBOWIąZAłA SIę do świadczenia usługi Neostrada np.1024 kb/s. Zgodnie z paragrafem 11 punkt 4 podpunkt 2 " TPSA zapewnia abonentowi i zobowiązuje się do okresowych przeglądów stanu technicznego pracy łącza oraz sprawdzania parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary oraz eliminowanie usterek " -czyli; nie powinno dojść do sytuacji zaniżania transferu poniżej tego zawartej w umowie oraz tym bardziej, że brak jest w umowie z TPSA sprecyzowania czasu okresu i cyklu konserwacji i jego czas. Biorąc pod uwagę tylko te paragrafy wystarczą w sądzie, gdyż tylko ta droga jest jedyną w wojnie o swoje prawa. Oczywiście z poradą Federacji Konsumentów. Osobiście nie zgadzam się na taką propozycję czyli 1/2 ceny gdyż nie było nawet połowy transferu, a umowa opiewa na cały czyli w mojej sytuacji 1 Mega.
(jeśli administracja, moderatorzy forum usuna ten post prosze abyście napisali mi na PW przyczynę wtedy będę wiedział co nie tak zrobiłem i nie pisać że np. złamałem regulamin lecz dokładny punkt regulaminu)
POWODZENIA