Ruter-kilka pytań

Planuję zakup rutera, bo mam dokupiony laptop i chcę żeby na nim też był internet. Jako że w kwestii ruterów jestem CAŁKOWICIE zielony, chciałbym zadać kilka pytań:

1.Czy rutery pasują do każdych modeli modemów, czy trzeba je odpowiednio “dopasowywać”?

2.Mam neostradę i ten ich “wioskowy” model, i do internetu jestem podłączony tylko wtedy, gdy jest włączony komputer. Czy to oznacza, że na laptopie internet będzie tylko wtedy, gdy będzie włączony komputer?

3.Rutery są podłączane przez USB? Jak to wszystko wygląda?

Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi :slight_smile:

Jak masz neostradę to musisz kupić router z modemem ADSL . Jak wyłączysz router z prądu to nie będzie internetu na żadnym komputerze . Kablem lub bezprzewodowo .

Kup Linksysa (podobno najlepszy , chociaż ja mam dlinka i też nie narzekam :slight_smile: ) przykładowo http://www.allegro.pl/item432794394_lin … nex_b.html ten pasuje

Ja tylko podałem przykładowo . Co wyskoczyło na allegro to wziąłem wybrałem na chybił trafił i podałem :stuck_out_tongue: . Nie pisałem żeby go kupował ale podałem go jako przykład .

Ja tylko podałem przykładowo . Co wyskoczyło na allegro to wziąłem wybrałem na chybił trafił i podałem :stuck_out_tongue: . Nie pisałem żeby go kupował ale podałem go jako przykład .

Czy to co napisałem było niepoprawne ? :evil:

To czyli ma kupić router bez modemu ADSL , ma go wyłączyć z prądu bo inaczej net nie będzie działał i podłącza się tylko przez podczerwień ? :smiley:

Dzięki za wyprowadzenie z błędu .

P.S. W błędzie jesteś jedynie ty jeśli uważasz , że jesteś inteligentny i wspaniałomyślny , pzdr .

To miała być ironia .

zaklik , forum nie służy do ironizowania, -a bynajmniej ten dział. Forum ma na celu znalezienie szybkiego rozwiązania na problemy forumowiczów. Poza tym korzystaj z funkcji “edytuj”- proszę Cię.

Wspieram wypowiedzi Maestro00 , i również polecam tp-link 8910G.