Samoczynny Restart Kompa


(Bartass86) #1

Mam takie jazdy z kompem ze czasem sam sie restartuje - samoczynnie, z rzadka sie ewentualnie wylancza - to jest moj drugi i ostatni problem ;]

Złączono Posta : 31.01.2006 (Wto) 11:36

W razie jakich kolwiek pytan o moj sprzet - zaraz po Waszych postach odpowiem :smilecolros:


(3dm Racek) #2

Czy dzieje się tak zaraz po wyjściu z jakiejś aplikacji pełnoekranowej?


(Bartass86) #3

Nie - czasem podczas siedzenia w necie - podczas gry - czy wysjsciu np. z gry to jeszcze nie mialem takiej akcji


(Sam Fisher) #4

przywróć fabryczne ustawienia biosu

innego wyjścia tu nie widzę


(Proph3t) #5

Pomyśl trochę :lol:

Sprawdź temperatury np w SpeedFan, daj loga z hijacthis


(Sam Fisher) #6

wiesz ostatnio też coś podobnego miałem

sam pomyśl trochę :-x :? :x

Złączono Posta : 31.01.2006 (Wto) 12:17

to że płyta główna czy procek się grzeje też może być przyczyną

mi czasami dochodzi do 53 stopni (w everescie) i jakos resów nie mam

Złączono Posta : 31.01.2006 (Wto) 12:25

podaj komunikat błędu

panel sterowania/wydajnosć i konserwacja/narzędzia administracyjne/podgląd zdarzeń i podaj treść błędu (komunikat)

podawaj albo ostrzeżenia albo błędy


(Bartass86) #7

Moze mi ktos wytlumaczyc krok po kroku co mam zrobic… bo przyznam jestem troche ciemny w te kolcki :slight_smile:

Złączono Posta : 31.01.2006 (Wto) 12:34

Wydajnosci i konserwacji w panelu nie posiadam :slight_smile:


(Sam Fisher) #8

jaki masz system ??? :?


(Bartass86) #9

Xp :] Dotarlem do podgladu zdarzen i tam sa Aplikacje Zabezpieczenia System


(Proph3t) #10

DARK PRINCE dobra ja się nie odzywam zobaczymy co z tego wyniknie a to że masz 53st. na procku to jeszcze nic nie mówi zależy na jakim :slight_smile:


(fiesta) #11

:glupek2: :glupek2: :glupek2:

Za następną taką mądrą inaczej poradę zarobisz ostrzeżenie :!: :!: :!:

U siebie możesz nawet na procesorze smażyć jajecznicę, ale to nie powód do tego by na forum wypisywać banialuki :!: :!: :!:


(Marcin E Pc) #12

Fiesta a czy ja mu kazałem tak zrobić?? Mi wyskakiwał błąd zrzutu pamięci fizycznej, a jak odinstalowałem stery błąd przestał się pojawiać komp mi wcale wolnij nie działa, nic się nie działo to po co miałem się bawić? Napisałem że u mnie to podziałało, więc może spróbować (raczej by to chyba nie zaszkodziło 10 min roboty) i też miałe że raz był zrzut pamięci a szasem jakby go kto zresetował. Napisałem tak, jakby nie chciał robić to na forum może poczekać ktoś mądrzejszy skoryguje moją wypowiedź.

PS. Ale i tak sorki