Samozamykanie programu


(system) #1

Bardzo proszę o sprawdzenie loga. Od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem Yahoo messenger. Otóż po uruchomieniu i zalogowaniu wyskakuje okna z komunikatem iż program zostanie zamknięty, gdyż wystąpił błąd z aplikacją. Próbowałam odinstalować Yahoo mssg i zainstalować na nowo- jednakże błąd nadal występuje. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.


(adam9870) #2

Log czysty.

Czy po odinstalowaniu YahooMessenger przeczyściłeś rejestr? Jeśli nie to odinstaluj go ale przed ponowną instalacją przeczyść rejestr, opis:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... 108#427108

Jeśli jednak rada przedstawiona wyżej nie pomoże:

  • sprawdź czy masz jakieś minidumpy, a jeśli tak to najlepiej wklej zawartość kilku

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... 977#797977


(system) #3

dziękuję za odpowiedź, postąpiłam wg wskazówek jednakże program jak się zamykał - tak się zamyka:(

Tak , jak Pan prosił-wklejam log z Combofix'a


(adam9870) #4

Ściągasz program KillBox, zaznaczasz Delete on reboot , w polu full path of file wklej ścieżkę:

C:\WINDOWS\system32\cfeadb2_s.dll

Klikasz X czerwony i restart kompa.

Otwórz Notatnik i wklej w nim to:

Plik >>> Zapisz jako >>> Zmień rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> Zapisz pod nazwą FIX.REG >>> kliknij dwa razy na utworzony plik FIX.REG i potwierdź dodanie do rejestru >>> restart.

Przeskanuj system http://www.ewido.net/en/

Po wykonaniu możesz wkleić nowy log z Combo.


(system) #5

Bardzo dziękuję. Yahoo już się nie zamyla!

Ewido- nie udała mi się użyć, gdyś próbując przeskanować system ze strony internetowej po zainstalowaniu Activex'a - Scan nie startuje tylko zamykają się wszystkie okna przeglądarki i zostaje mi czysty pulpit,ale wszystko chyba ok.

Tak jak Pan prosił wklejam nowy log z Combo. Prosze spojrzeć w miarę czasu. Dziękuję i pozdrawiam.


(adam9870) #6

Log jest w porządku.

Możesz usunąć ręcznie folder z backupami killboxa -> C:!KillBox


(system) #7

Jeszcze raz bardzo dziękuję Panu za pomoc i pozdrawiam./Jola