SB głosnik centralny PROBLEM


(Motyl Fx) #1

Witam MAm karte Sb live 5.1 (SB020) i mam taki problem ze glosnik centralny dziala mi tylko w tescie i po wlaczeniu CSS(ktory nadaje sie do divx bo na dvd to juz lepiej na 4 glosnikach brzmi). Nie dziala nawet w filmach DVD, oraz grach z dzwiekiem 5.1 . W ustawieniach karty, i playera, oraz win Xp mam ustawione 5.1. , a glosniki (creative p5800 analogowe) sa 100%sprawne i dobrze podłaczone.

POMOCY?????


(Kunderground) #2

hehe...nie wiem jak ci pomoc ale powiem tylko ze tez taki problem mialem z glosnikami manty 5.1 teraz mam nowe 5.1 i dziala... chetnie sie dowiem o co chodzilo..


(Ene2) #3

Mialam dokladnie ten sam problem, mam w sumie nadal, bo dalam sobie spokoj, na dvd dziala i jest oki, starczy - a mam sound blaster creativ 5.1

Pisalam o tym na forum jakis czas temu, podano mi pewne linki na sterowniki, ale jakos nie udalo mi sie tego ustawic, nie wiem, czy sa dobre, ale jesli masz duzo dobrych checi, to zerknij na:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... highlight=

i sprawdz te sterowniki u siebie :wink:

pozdrawiam i powodzenia! !!


(Motyl Fx) #4

dzieki , jak narzie polowicznie rozwiazalem problem, po ustawiniu w power dvd liczby glosnikow na 8 , zaczely dzialac wszystkie glosniki podczas ogladnia dvd....dziwne :wink:

Co do driverow kx niestety niedzialaja narazie z sb live z seli 020


(Kiepas) #5

kurcze mam ten sam problem, słyszałem że można pokombinować z codekiem AC3