Schematy kolorów do Windows XP


(P@zik) #1

Witam!

Poszukuję schematów kolorów do Win XP. W XP-eku sa tylko te 3 podstawowe (niebieski, oliwkowo-zielony, srebrny), które już mi się strasznie znudziły i szukam jakiś innych. Z góry dzięki za pomoc :slight_smile:


(xomo_pl) #2

Google nie działają, szukajka forumowa też?


(P@zik) #3

Nie, nie działają


(Donia 10) #4

Może dobreprogramy.pl i w kategoriach rozszeszenia i powłoki pulpitu. :slight_smile:


(fiłek) #5

P@zik polecam program WindowBlinds


(P@zik) #6

Z tym, że chodzi mi bardziej o jakiś pojedynczy schemat a nie cały program.

Jest taka opcja, żeby pojedynczy schemat wkleić do jakiegoś systemowego pliku w folderze Windows np?

Złączono Posta : 14.08.2007 (Wto) 15:34

Dodam, że chce zmienić tylko kolor paska na którym znajduje sie menu start. Ikon i wyglądu okien nie zamierzam.


(Jaroslaw Nijakowski) #7

A jednak:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... ht=#618376

...i wiele innych


(P@zik) #8

Tez nie o to mi chodzi. Może dam screena i napisze na nim co chcę zmienić:

eb3f35efecca808fm.jpg

Tu jest zaznaczone dokładnie w którym menu zmienić chce kolor. I pytam się czy można z internetu pobrać schemat ( nie jakiś program) i wstawić go do katalogu windows aby ten kolor tu się wyświetlał. Jeśli tak to skąd to pobrać?


(Jaroslaw Nijakowski) #9

Z tego co wiem to raczej nie ma schematów kolorów do oryginalnego "wyglądu" Windowsa... może powiedz jaki kolor cię interesuje to coś zdziałamy :wink:


(P@zik) #10

Właściwie kolor jest mi bez różnicy (może być czarny) po prostu już mnie znudziły te 3 podstawowe. :slight_smile:


(Jaroslaw Nijakowski) #11

Ja mam takie coś:

http://www.centrumxp.pl/Skiny/3137,72,R ... ck_11.aspx

jeśli też tak chcesz skorzystaj z tego:

http://www.centrumxp.pl/Home/304,1,Jak_ ... skiny.aspx


(P@zik) #12

Pobrałem to:

http://www.centrumxp.pl/Skiny/3137,72,R ... ck_11.aspx

Wypakowałem i jest w katalogu C:\WINDOWS\Themes ale nie wiem jak to włączyć. Wiesz może @ Jarek_OSW


(Jaroslaw Nijakowski) #13

Zaloguj sie/zarejestruj i przeczytaj ten artykuł tam masz krok po kroku jak to zrobić (będziesz instalował patcha - link w artykule)


(P@zik) #14

OK dzięki :slight_smile:

Złączono Posta : 14.08.2007 (Wto) 16:24

Wszystko fajnie tylko teraz mój XP wygląda jak Windows 95 lub 98 i co gorsza nie da sie tego zmienić :?

Złączono Posta : 14.08.2007 (Wto) 16:29

Tak to teraz wygląda:

0fd6f77e51c8684dm.jpg

Jak usunąć ten patch?


(Fernando) #15

zrobiłeś restart systemu?? jeśli tak to patcha jeszcze raz zainstaluj

A posty się Edytuje.. Tak Twierdzi Edyta :mrgreen:


(P@zik) #16

Okey już gra. Dzieki wszystkim :slight_smile:


(Lukaszniemczyk Tonie) #17

1.Instaluje się patch

2.Resetuje się system

3.Pojawia się Windows95 :slight_smile:

4.Ściągacie kompozycje z rozszerzeniem .zip lub .rar

5.Wypakowujecie ją do C:\WINDOWS\Resources\Themes

6.Otwieracie C:\WINDOWS\Resources\Themes i klikacie ściągniętą kompozycje........

  1. U mnie działa :slight_smile: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... db1b2.html

(Tom134) #18

Wszystko mam tak jak piszecie. Wszystkie punkty się zgadzają oprócz 7 :stuck_out_tongue:

Po wykonaniu tego co lukasz napisał w pkt 6 wyskakuje mi taki błąd:

"Nie można załadować stylów wizualnych, ponieważ nie udało się załadować pliku."

Próbowałem z różnymi schematami, nie tylko z tym "black royal" do którego wcześniej był podany link. Nie wiem o co chodzi. Pomóżcie [-o<


(Sebos99) #19


(Tom134) #20

Mam service pack 3