SE W810i.Wypowiedzi użytkowników tego telefonu


(Members92) #1

Witam.

Zastanawiam sie nad kupnem tego telefoniku.Nie bede go kupywał dzis ani jutro ani za tydzień ale w kazdym razie w nadchodzącym czasie.Chciałbym aby użytkownicy tego fona wypowiedzieli sie jak ten fonik sie sprawuje.Jaka jest na nim jakość muzyki (bo podobno słyszałem ze znakomita),ile trzyma na bateryjce.I jescze jak sprawuje sie w nim aprat :)??

Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedż i wszystkich pozdrawiam :slight_smile:


(Kornicameister) #2

Osobiście tego telefonu nie posiadam, ale słyszałem o nim wiele pozytywnych opinii między innymi od mojego dobrego znajomego z branży komórkowej,że ludzie chwalą sobie ten model.

Ma go także mój kolega ze szkoły i naprawdę jakość muzyki powala, choć jest minimalnie gorsza bez słuchawek to w słuchawkach nic dodać nic ująć.

Co do baterii:

-użytkowanie na pełne obroty : 1 dzień (przykład mojego innego znajomego w nowym telefonie w810i, ale to już były mp3 cały czas i aparat)

-rozumne korzystanie : 4 dni

-oszczędne : przy dobrze sformatowanej baterii powinien trzymać i tydzień, jednakże to zależy tylko od tego jak sformatujesz baterie, bo jak zrobisz to źle będzie ci padał telefon od razu jak go włączysz

Co do aparatu:

niestety nie korzystałem, więc nie powiem :wink:


(Borys951) #3

co do muzyki to naprawde dobre. Jak by nie było to telefon robiony praktycznie pod muze. Co do aparatu to zdjęcia robi dobre, ale wiadomo że nie dorówna cyfrówce


(Members92) #4

wiadomo ze cyfrówce nie podskoczy zaden komórkowiec


(JUDGE) #5

Bawiłem się tym sprzętem trochę.

Amyryki nie odkryję jeśli napiszę iż fotki robi dość ładne, dzwięk jest przejrzysty, także na głośniku (raz nawet posłużył za odtwarzacz muzyki wieczorem na ognisku nad jeziorem :slight_smile: ) menu intuicyjne, bateria w zależności od zabawy trzyma dość długo i w zasadzie ma tylko jedną wadę - CENA :x

Chyba ktoś lekko przesadził. Osobiście uważam iż jest przynajmniej o 200zł za wysoka jak na ten fonik (pewnie chodzi o dopłatę za znaczek "W" :wink: )

Taniej można dostać równie dobre a może nawet lepsze telefony.


(Members92) #6

Ja ten telefon bede miał wziety na Firme na abonament wiec nie zapłace duzo :))


(JUDGE) #7

A to zmienia postać rzeczy :slight_smile:

Zrób przymiarkę do przycisków bo nie wszystkim one "leżą".

Wracając do fotek tutaj masz kilka przykładów:

http://www.telepolis.pl/forum/album_page.php?pic_id=166

http://www.telepolis.pl/forum/album_page.php?pic_id=140

http://www.telepolis.pl/forum/album_page.php?pic_id=141


(Members92) #8

Nie no kurde zdjęcia naprawde ładne robi.Nie spodziewałem sie tego po nim.Porównując zdjęcia z mojego k700i i z w810i to róznica kolosalna :slight_smile:

A z tymi przyciskami nie powinno byc problemu ale na wszelki wypadek przed kupnem pomacam sobie telefonik i wyczaje co i jak.

Dzięki wielkie za te foteczki.