Serwer ftp+router+netia


(system) #1

A wiec tak chce uruchomic serwer ftp na moim komputerze (łacze sie przez router z netia).

Swoje ip dynamiczne odswiezam za pomoca serwisu http://www.dyndns.org - mam zainstalowany program , a takze na routerze ustawiona aktualizacje ip z dyndns.org.

porty mam wszystkie odblokowane na routerze , tak wiec nic mi nie blokuje

router moj to asmax ar 704g

wszystko niby jest ok , bo po wpisaniu moja_nazwa.dyndns.org - łaczy sie z moim aktualnym ip ,ale pokazuje sie mi okienko logowania do panelu routera !!

Co musze zmienic w routrze ? - bo na to wychodzi ze go musze odpowiednio jeszcze skonfigurowac.

Z góry dzieki za pomoc.


(W Kowaluk) #2

Musisz jeszcze przekierować na routerze odpowiedni port (w przypadku ftp bedzie to 21 TCP).


(system) #3

przeciez mam juz przekierowne wszystkie porty - 21"ftp" też, screen ponizej

prosze mnie poprawic jezeli sie myle

70988ab5037ec46e.jpg


(Uzikan) #4

Proponuje sprawdzić z zewnątrz bo serwer być może działa. Skoro po wpisaniu adresu włącza ci się admin routera to znaczy ze chyba jest ok. Z wewnątrz sieci lokalnej zawsze będziesz widział panel admina bo inaczej nie mógłbyś go uruchamiać przez przeglądarkę


(Bolo92) #5

Bo jak wpisujesz adres strony to chcesz wywołać port HTTP.

A Ty musisz FTPa czyli teoretycznie ftp://moja_nazwa.dyndns.org

Wtedy powinno działać, bądź z "moja_nazwa.dyndns.org" przez jakiegoś klienta FTPa.