Serwisowanie Laptopa

Cześć, nie wiedziałem w którym dziale umieścić ten temat gdyż jest on trochę nietypowy, uznałem jednak że ten będzie odpowiedni. Tak więc po tym wstępie przejdę do rzeczy. Tak więc posiadam Notebooka “ASUS X61 S” które miałem już w naprawie gdyż coś stało się z gniazdkiem na te kabelki od dźwięku/mikrofonu. Ok laptop wrócił z naprawy i okazało się że jedną rzecz naprawili, drugą zepsuli. Otóż laptop zwieszał się podczas ładowania BIOS’u, windowsa, w trakcie użytkowania lub pojawiały się bardzo niepokojące miejscowe mrugania ekranu i przy tym zwieszki. Nie zastanawiając się długo zaniosłem go ponownie do serwisu (kupiłem go w sklepie Vobis w Auchanie w Rumi) i powiedziano mi że gdy zepsuje się po raz trzeci, dostanę nowego laptopa, z tego co rozmawiałem z jednym znajomym to dowiedziałem się od niego że już przy drugiej awarii powinni mi “dać” nowego laptopa. I teraz pytanie, jak to w końcu jest, po dwóch czy po trzech wizytach w serwisie powinienem otrzymać nowego laptopa i co zrobić jeśli oni powiedzą mi że po trzech jeśli faktycznie będzie po dwóch? Mam nadzieję że nie zrobiłem prania mózgu czytającym ową treść, no a teraz poczekam na jakieś pomocne odpowiedzi, pozdrawiam. :slight_smile:

Proponuje ci najpierw przeczytać warunki gwarancji, ponieważ jest to miejsce w który zazwyczaj jest napisane jakie warunki musi spełnić sprzęt jeśli ma być wymieniony.

Moim zdaniem jeśli serwis sprawił, że usterka w komputerze zniknęła to nie mieli podstaw do wymiany sprzętu.

Ale przeczytaj warunki gwarancji.

W gwarancji zazwyczaj jest opisane postępowanie w sprawach wymiany sprzętu. Zależy to zazwyczaj od rodzaju usterki.