Sieć lan na odległość ok 1 km?

no właśnie zastanawia mnie czy byłaby możliwość zrobienia bezprzewodowej sieci lan na odległość ok 1 km ?

w rozsądnych cenach oczywiście :stuck_out_tongue:

ponoć wi-fi ma taka możliwość ale nigdzie jakoś nie moge (nie potrafie)znaleść sprzętu do tego może wy coś wiecie ? byłbym wdzięczny za pomoc .

Może taki kalkulator będzie pomocny:http://milea.pl/pl/calc/

hm … to jest tylko kalkulator

a mi chodzi o to jaki sprzęt należy kupić

co sądzicie o tym ?bo ja przyznam jestem zielony jeśli chodzi o sieci bezprzewodowe

http://yagi.pl/product_info.php/product … 9fc65172fc

ta antena kierunkowa jest

naszczęście mam ten komfort że widze ten blok z którym chciałbym się łączyć nic nie zasłania i niema kabli wysokiego napięcia po drodze :slight_smile:

no ale gdybym chciał żeby mogła sie do tego trzecia osoba podpiąć …?

orietuje sie ktoś jak to jest z tym zasięgiem i transferem gdy np antene obejdzie lód czy śnieg ?

Złączono Posta : 16.11.2006 (Czw) 12:46

w ogóle jak to rozwiązać ?

czy np gdyby były podpiete pod taką sieć 3 kompu to wystarczą same takie anteny z sieciówką jakie podałem wyżej czy też niezbędny byłby acces point ?

Złączono Posta : 16.11.2006 (Czw) 12:59

aha dodam jeszcze że w niedalekiej przyszłości chciałbym też udostępnić internet na jednym z tych komputerów (jak się umowa skączy)

ale niechciałbym aby to czy na tamtym kompie będzie net było zależne od tego czy mój komputer jest włączony czy nie .

oraz bo bardzo prawdopodobne że w sieci będą trzy komputery to internet chciałbym udostępniać tylko na jednym z pozostałych dwóch komputerów da się to jakoś skonfigurować (heh napewno się da tylko jak ?)

no i co nie mniej istotne jak zabezpieczyć taką sieć aby nikt niepowołany się do niej niepodpioł ?

mam nadzieje że jasno opisałem swój problem :slight_smile:

Msuisz mieć wzmacniacze dla sieli lan bądź dobry osprzęt dla wan

tak czy tak drogo…

może napisze co mi odpisali ze sklepu w którym zadałem pytanie