Sieć między dwoma komputerami

Zacznę tak… Jestem początkujący i nic z tego nie kumam więc tumaczcie jak sześcioletniemu dziecku :slight_smile:

Mam pc’eta i laptopa- chciałbym utworzyć taką sieć żebym mógł z jednego stanowiska przesyłać pliki do drugiego bezprzewodowo…

Dodam że w obu komputerach są karty Wi-Fi…

Z góry dziękuje :slight_smile:

IMO opisane bardzo konkretnie i zrozumiale:

http://windows.microsoft.com/pl-PL/wind … ss-network

Jaki system? Jak vista to rób tak:

Panel sterowania

Sieć i internet

Centrum sieci i udostępniania

tam zmień udostępnianie plików na włączone, udostępnianie folderu publicznego na włączone i udostępnianie multimediów na włączone.

to samo zrób na drugim kompie

potem wejdź w SIEĆ i tam powinieneś mieć te kompy i potem wrzucaj wszystko co chcesz przesyłać do folderu public na swoim pececie i potem z laptopa otwoz folder public peceta albo na odwrót

A macie może coś do XPpro ??

Spróbuję dać, mama ma xp na netbooku ale to home.

Dodane 17.11.2009 (Wt) 11:44

Rób tak:

Panel sterowania

polaczenia sieciowe i internetowe

polaczenia sieciowe

po lewej masz zakladke zadania sieciowe jesli jest zwinieta to ja rozwin i tam wcisnij konfiguruj siec w domu lub w malej firmie i tam poustawiaj podobnie jak podalem do visty

Dodane 17.11.2009 (Wt) 11:48

Wytlumacze dokladniej

jak wlaczysz to co powiedzialem to kliknij dalej, potem zaznacz ignoruj odlaczony sprzet sieciowy i kliknij dalej potem zaznacz tak, uzyj ustniejacego polacznia… i kliknij dalej potem jesli nic tam nie jest wpisane to wpisz cokolwiek chcesz i kliknij dalej potem znowu cos wpisz, co chcesz, kliknij dalej, potem zaznacz wlacz udostepnianie plikow i drukarek potem kliknij dalej i znowu dalej i bedzie ok

Dodane 17.11.2009 (Wt) 11:50

Zrób to na obu kompach a potem tak jak w viscie wysylaj pliki

Dzięki bardzo- jest gites :slight_smile: