Siemens m35i Zasięg problem


(Djkarolek) #1

witam

mam problem z zasiegiem w siemensie m35i tzn zasieg jest tylko ze to co pokazuje zasieg kreski zasiegu to tak miga (jest,nie ma,jest,nie ma)co to moze byc ? wogóle zadzwonic nigdzie nie moge i sms-y nie dochodza

Pozdrawiam!


(Leon82) #2

jesli wymieniales baterie na nie orginalna (tzn jakiegos dziwnego producenta) to moga ci sie dziac takie rzeczy. w czasie rozmowy rozlaczy cie, nie wysle sms itp dziwne sytuacje. wiec polecam wizyte w serwisie i zapytanie sie o baterie zastepcza polecana przez nich


(Damian) #3

Możliwe, że uszkodziła się końcówka mocy... Pozostaje jedynie serwis.


(Djkarolek) #4

Damian myśle ze twoja odpowiedz jest bardziej konkretna bo tak samo pomyslałem ze to akurat koncówka mocy ;/

Złączono Posta : 11.07.2005 (Pon) 19:41

a ile by kosztowała taka naprawa i czy tosaie wogóle opłaca naprawiac ?


(Damian) #5

Myśle, że jakieś 70zł...

IMHO nie, ale to już twój wybór :slight_smile:


(Djkarolek) #6

aha ok postaram sie to naprawic:/