Siemens Speedstream 4100/D-Link DI-524

Witam, chciałbym sprawdzić parametry linii lub odległość do najbliższej centrali…

Mam internet 6mb/s z dialogu i mam bardzo częste rozłączanie internetu, dioda DSL wtedy przestaje świecić i po chwili znowu zaczyna, tak jakbym ją odłączał i podłączał z powrotem. Jeśli ktoś wie jak temu zaradzić, to chętnie wysłucham waszych rad.

zgłoś zażalenie u dostawcy :wink: poproś o sprawdzenie jakości linii itd…

Zgłaszane już było kilkakrotnie, przychodzili “naprawiali” i nadal nic :expressionless: Już mi ręcę opadają… Możliwe, że kable nie wytrzymują prędkości?? Da się jakoś zmniejszyć prędkość? Mam na myśli zmianę jakby umowy.

a próbowałeś zmienić modem ?? zainwestować w dobry router ?? jak często się rozłącza - specjaliści z tp nie widzieli zastrzeżeń w jakości linii ??

Specjaliści twierdzą, że jakość linii jest dobra. Modem zmieniałem kilkakrotnie i to samo występuje na każdym z nich :frowning: A rozłącza się ok 10 razy w ciągu dnia jak nie częściej.

a rozkręcali gniazdko ?? u mnie były pojemności (kondensatory) które powodowały częste rozłączanie…

Gniazdka były “puste”, że tak się wyrażę, przynajmniej tak mi się wydaję… Powsadzali tam te swoje kabelki i tyle je widziałem. Nie mam już pomysły na to, zmieniałem modemy, sieciówki, systemy, komputery nawet i nic, nadal to samo…

taka to już wada linii lub centrali abonenckiej…zgłaszaj do skutku…lub kup porządny router przynajmniej interfejs sieciowy sam się będzie podnosił.

Sieć się podnosi po tych rozłączeniach po kilkunastu sekundach. Myślisz, że zmniejszenie prędkości coś da?

co rozumiesz przez zmniejszenie prędkości, ograniczyć jako tako się nie da, wg. umowy nie można w trakcie jej trwania zmienić do wolniejszego pakietu (tp).

Zmniejszenie prędkości powinno pomóc, widocznie parametry szerokopasmowe twojej linii nie nadają się pod większe prędkości (odległość od centrali, nieprawidłowe kable instalacyjne w mieszkaniu) Jak długi masz kabel od gniazdka do modemu?

Uwierz że można :smiley: Zgłaszasz reklamację na usługę która nie działa prawidłowo, popierasz to wcześniejszymi zgłoszeniami i zmniejszają Ci prędkość z przyczyn technicznych. Nie jest to co prawda załatwiane od ręki ale da radę.

Hmmm… jeśli się nie da zmienić pakietu (zmniejszyć prędkości, jak kto woli), to dostanę chyba białej gorączki. Usterki zgłaszane były już ponad 5 razy, pismo reklamacyjne też wysyłane zmiany sprzętu i nadal problem występuje! A orientuje się ktoś jakie mogą być koszta zerwania umowy?

przecież masz umowę w domu :slight_smile: zajrzyj i przeczytaj…