Skladanie komputera do 4000zl

(system) #1

zamierzam złożyć komputer za 3800-4000zł z głównym przeznaczeniem-do gier, niestety nie znam się i licze na waszą pomoc i propozyc

(Roman Atka) #2

http://www.google.com/search?q=jaki+kom ... =firefox-a

(system) #3

brak tematu w danej cenie, jak juz znalazlem cos to nieaktualne, a ceny szybko sie zmieniaja

(Ciupa Michal) #4

sama skrzynkę czy z monitorem??

płyta główna: MSI P45 Platinum

procek: E5200/ E8400

chłodzenie: Scythe Mugen

ram: Patriot LLK 800mhz 2x2GB CL4

zasilacz: Corsair 550 VXEU

obudowa: jaką chcesz b/z

dysk: Samsung F1 640GB

grafa: HD4870

(system) #5

sama skrzynka

(Ciupa Michal) #6

no to zestaw który podałem w moim poprzednim poście jest według mnie ok :wink:

poczekaj jeszcze na inne opinie :wink:

(Mariosti*) #7

Przy takim budżecie można się chyba pokusić na 4870x2 i ze 2 f1'nki do raid'a, albo caviary blue/black też 640gb. No i jako że ramy tanio stoją pomyslałbym nad modelami 1066MHz cl5, pieniądze są a w razie potrzeby będzie łatwiej mocno podkręcić procesor.

Jeśli Kipisz jesteś zainteresowany jakimiś propozycjami obudów, to np cooler master 590 + kilka cichych 12cm wentylatorów wypada ciekawie.

(steemm) #8

dokładnie przy 4k to warto pomysleć o 4870x2 :slight_smile:

co do obudowy to ciekawe także są antec 900 i 1200

(Feelek3) #9

Chyba zapomnieliście co to Nvidia GeForce GTX 280, ta karta jest lepsza od tego radka i tańsza w niektórych przypadkach nawet o 400zł.

(Rdrfear) #10

Jest lepsza, ale tylko w nizszych rozdzielczosciach (zdaje sie do 1280x1024), a potem juz tylko radek...

(steemm) #11

co do wady o pamięciach to ktoś miał koślawe łapy, potrafie wyjąc pamiątki bez wyjmowania karty, ba nawet tego dokonałem bo nie miałem odpowiedniego śrubokręta by odkręcić kartę :slight_smile:

a co do gtx'a280 i tego co napisał felek to jedno nasuwa mi się na myśl fanboy ? :slight_smile:

(Ciupa Michal) #12

buhahaha, nie ośmieszaj się :expressionless: