Skuteeczny program anti-virus Duzo kożystam w bankowości Oln

(nie_pozorny_-) #1

Witam tematy są stare i chodzi mi o 3 programy płatne anty wirusy mniej więcej Norton F-scure i panda które są dobre po glowie chodzi mi panda ale jestem zielony w tym proszę o pomoc w wyborze :slight_smile:

PS robię dożo przelewów Oline

(Krzysztof C.) #2

Ja bym powiedział Kaspersky, ale jak dusza pragnie.

(Matez78) #3

Norton F-scure i Panda nie są dobre ja też polecam Kasperskiego.

(Knapior) #4

No to tak: Kaspersky za cenę zamulania się kompa. Nod32, jest dosyć dobry. A co myślicie o G DATA?

(Krzysztof C.) #5

Jakiego zamulania?

(Mackobdg29) #6

Urzywam G-DATE internet security 2009 pełną wersję przed zakupem testowałem wszystkie dostępne typu norton kaspersky itp. mój wybór zdecydowanie G-DATA

(Ed S) #7

Osobiście polecam produkty Norton te z 2009r. Nie odczujesz spowolnienia komputera a przynajmniej jest to "niezauważalne" Ja korzystam z Norton 360 v3 i jestem mega zadowolony z szybkości działania. Polecam dla Ciebie Norton Internet Security 2009

(xeth) #8

Do antyvira żeby czuć się bardziej bezpiecznym doinstaluj jakiś program HIPS jak np DefenseWall, Malware Defender czy darmowy GeSWall

lub firewall z HIPSem jak Online Armor Outpost Comodo

(fiesta) #9

ESet chwali się wysoką skutecznością anty phishingową.

(Luphis) #10

Bierz Pandę. Najlepiej Internet Security. Posiada bardzo skuteczny moduł ochrony tożsamości i antyphishingowy. W tym roku osiąga wysokie wyniki wykrywalności nowych zagrożeń. No i nie zamula kompa :slight_smile: Zresztą, ściągnij i sprawdź trial'a :slight_smile:

(system) #11