Skype a skip


(system) #1

czym rożni sie skype od skipa ??? dajcie linka na ich strony i gdzie można ściągać skipa?????


(Bunio) #2

Chyba Spik’a ? :-s

spik.wp.pl


(system) #3

a czy skip jest darmowy i bezpieczny>???


(Bunio) #4

Tak jest darmowy. :slight_smile:

A czemu ma być niebezpieczny ? :wink:


(system) #5

jak chce gościągnąc to ściąga mi sie ale nie moge go otworzyć !!

cytuje:

(tutaj masz obrazki migające)

Nie zwracać się do mnie o pomoc na GG, AQQ i PW. Pomogę na forum.

Kaczyński - 2005, Windows Vista - 2006, Koniec świata - 2007

DFAJ linka żeby taki cuś zrobić czy to jest płatne i bezpieczne???i napisz mi jak sie takie coś robi! !!


(fiesta) #6

Boniu bo mnie zaraz trafi :!:

Komputer i internet nie są bezpieczne :!:

Radzę wyciągnąć kabel z karty sieciowej, komputer wsadzić do kasy pancernej i wtedy wszystko bedzie tanie i bezpieczne !!

Nie będziesz płacił rachunków za prąd i za internet, a komputer bedzie w 100% zabezpieczony.

Dziecko drogie czytaj FAQ na forum:

http://forum.dobreprogramy.pl/faq.php

Regulamin forum:

http://forum.dobreprogramy.pl/rules.php

a szczególnie punkty dotyczące zasad pisania postów na forum :!: :roll: :roll:


(Li0n) #7

Spik —> http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=1377&t=23 :wink:

Skype 2.0

  • Rozmowy Głosowe

  • Wideo Konferncje

  • Możliwość rozmawinia na telefony stacjonarne i komórkowe (po dołdowniu konta)

  • Możliwość prowadzenia czatu

  • Możliwość wysyłania plików

  • Możliwość prowadzenia rozmowy głosowej z wieloma osobami

Spik 1.0.5

  • Rozmowy Głosowe

  • Czatujesz z wieloma użytkownikami, możesz też tworzyć własne pokoje; publiczne lub prywatne.

  • Otrzymujesz automatyczne powiadomienia o nowej poczcie dla wielu kont pocztowych.

  • Komunikacja z innymi komunikatorami jak Gadu-Gadu, ICQ i Jabber

(Skype jest pomiendzy światowy komunikatorem a Skip jest Polskim komunikatorem)


(system) #8

jak to sie robi??? :evil: :evil:


(Blood King) #9

Co sie robi?

Może nie tak nerwowo co? :?


(Bunio) #10

Robisz tak:

http://hidentity.org/.


(system) #11

a czy to jest bezpłatne???


(Juven) #12

tak to jest bezpłatne

Złączono Posta : 16.02.2006 (Czw) 15:05

a tak na marginesie ta strona co dałeś nie działa :P:P:P


(system) #13

mam mozille i mam napisane

Przekroczono limit czasu połączenia

Serwer hidentity.org odpowiada zbyt powoli.

* Witryna może być tymczasowo niedostępna lub zbyt obciążona. Spróbuj ponownie za kilka minut.

* Jeśli nie możesz otworzyć żadnej strony, sprawdź swoje połączenie sieciowe.

* Jeśli Twój komputer jest chroniony przez zaporę ogniową lub serwer proxy, sprawdź, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia si


(Bunio) #14

Też nie mogę wejśc.

Kłopoty z serwerem zapewne. :slight_smile:


(system) #15

xciekawe

a jak można napisać w goglach??? :frowning: :frowning: :google:


(system) #16

fajro20 , czy ty naprawdę nie umiesz nic sam znaleźć w internecie? Poszukaj na http://www.google.pl! Albo sam gifa złóż!


(Bunio) #17

Takie większe to na http://www.userbars.com. :lol:

Na hidentity.org też są większe od mojego. Ale nie można na razie tam wejść.


(system) #18

mi działa cały czas :stuck_out_tongue:

a co do pasków to tu macie mojego autorstwa: http://83.14.145.2/rafal/paski


(Bunio) #19

Fajne. :slight_smile:

Przydadzą się.


(Emilmlo) #20

A mi działa ta strona