Myślę, że problem nie leży w szybkości łącza…Ja mam łącze 64kB i u mnie Skype działa super. Jakość dźwięku zależy od sprzętu - jak wymieniłam sobie mikrofon na słuchawki z mikrofonem (dobrej jakości!), to ja słyszę i mnie słyszą bardzo dobrze, a przedtem miałam spore problemy. Poza tym jak się domyślam to, co Ci wyskakuje to nie jest IQ, tylko I/O dżwięku, czyli wejście/wyjście. Być może masz problem z kartą dźwiękową - spróbuj przeinstalować sterowniki!
tez mam taki problem jak dzwonie do pewnej osoby z innymi osobami niemam tego problemu To co powyzej pisze tzn ze jest to problem samego programu nad ktorym autorzy caly czas pracuja by go rozwiazac trzeba poprostu poczekac na pelna oficjalna wersje programu.
A jesli chodzi o to ze przerywa w czasie rozmowy to popierwsze napewno troche zalezy od lacza ale troche!