Skype przesyła zawartość koszyka sklepu on-line

Opiszę bardzo dokładnie sytuację.

Dwie osoby rozmawiają na Skype, tylko jedna ma włączoną kamerkę. Są w różnych krajach (jedna w PL).

Mają różne wersje Windows, różne przeglądarki (IE i FF) włączone w czasie rozmowy.

Osoba nr 1 chce zrobić zakupy w sklepie on-line i prosi o pomoc osobę nr 2. (Osoba nr 1 chce kupić wydania archiwalne miesięcznika o wystroju wnętrz)

Osoba nr 2 wchodzi na tą samą stronę.

Oboje mają pusty koszyk.

Osoba nr 2 wrzuca kilka sztuk jednego produktu do koszyka, chcąc sprawdzić koszty przesyłki. Kwota 32 zł za sam towar.

Klika : Zapłać.

Wyskakuje ekran logowania. (czyli koszyk jest w http, jeszcze nie w https)

W tym samym czasie osoba nr 1 odświeża stronę i … mówi, że ma w koszyku produkty za 32 zł. :o :o :o

Osoba nr 2 prosi o sprawdzenie koszyka osobę nr 1.

… i oboje mają te same produkty w koszykach. :o

Osoba nr 1 opróżnia koszyk, a osoba nr 2 odświeża stronę…koszyk jest pusty. :expressionless:

OK :expressionless: Sprawdzją inny sklep. Robią to samo, ale koszyki nie są te same :expressionless:

Powrót do pierwszego sklepu, znowu koszyki uzupełniają się o ten sam towar.

Bez włączonego Skype nie sprawdzają, są w lekkim szoku … :shock:

Co Wy na to drodzy czytelnicy ?

Zaznaczam, że nie chodzi mi o reklamę strony sklepu.

Może ktoś będzie chciał sprawdzić na “własnej skórze”, podam na PW.

Wpływ może mieć prawdopodobie konstrukcja kodu sklepu, i/lub protokoły Skype, i/lub Cookies.

Nie szukałem odpowiedzi u Wujka Gógla, bo nawet nie wiedziałbym jak skonstruować właściwe pytanie.

JuliuR , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Temat poprawiony. Przyznaję, trudno było wymyślić pasujący tytuł do problemu.

Najpierw chciałem przekazać tą konkretną informację. Do zmiany tytułu potrzebny był impuls (j.w) :wink:

Czy jest to problem z oprogramowaniem Skype ?

Możliwe.

Liczę na wypowiedź znawców, których jest tutaj wielu.

Przekonałem się o tym wielokrotnie.