Nie tak dawno kupiłem sobie SWAT 4, gra się zacinała, a nie powinna, mój komputer spełnia wymagania gry. OK, myślałem, że to jakiś specyficzny problem, ale dzisiaj instaluje Splinter Cell Chaos Theory i jest tak samo, za mała liczba klatek. Jako, że spełniam wymagania gier (Intel Celeron 2,2 Ghz; GeForce FX5500; 768 RAM płyta główna KOB P4X400) zwalam winę na sterowniki. Znalazłem jakieś z 2007 do płyty głównej i zainstalowałem do karty takie
Jeśli chodzi o Splinter Cella to przy twojej karcie graficznej płynność uzyskasz przy małych detalach i dość niskiej rozdziałce… Znam ten przypadek z autopsji Przy SWAT 4 powinno być dobrze w rozdziałce 1024x768 przy tej karcie (choć pewnie nie na maks detalach xD) Nie ma co ukrywać FX5500 to ■■■■ tak jak i cała seria FX. Pokombinuj z ustawianiami w grach
Przy SWAT 4 katowałem oczy na najniższych detalach i nie działał po mojej myśli. Popatrze na pudełko Splintera: Procesor 1,4; grafika 64 MB; 256 RAM. Bez przesady, powinienem zagrać komfortowo. Pamiętam, że w Dusze Wojownika grałem bez nerwów do czasu gdy pojawiła się mgła, wtedy staruch nie wyrabiał. Dobrze jednak, że kupiłem tą konsole, z nią nie ma takich problemów :?
Aha, może istotny szczegół, w SWAT 4 miałem również problem z dźwiękiem, co chwile coś trzaskało.
To są wymagania pierwszej części I mając sprzęt AMD Athlon64 2.01 ; Fx 5500 128 mb, 1.5 RAM szło LEDWO (nie rzadka utrata FPSów) na średnich detalach w 1024x768. Podkreślę to znowu ta karta jest naprawdę słaba… kuzynka przy tej samej konfiguracji co ja, mając radeona 9550 nie miała żadnych problemów z odpaleniem we wysokich detalach i utrzymania płynności (we wielu grach była tak porażająca różnica wydajności).
W moim przypadku przy starym kompie była to wina po prostu zintegrowanej karty dźwiękowej. Spróbuj zaktualizować sterowniki dźwiękówki
To mnie zdenerwowałeś :evil: . Dobrze, że kupiłem w markecie na promocji, sprzedam za 15 zł i na plus wyjde 8) . Dobra, sami się męczcie z tymi komputerami, ja tutaj nie wrócę.