Słuchawki douszne - proszę o pomoc

Witam

Czy ktoś wie gdzie mogę kupić słuchawki do iPOD’a? Nie chcę żadnej taniej podróby , te oryginalne.

Tak btw , czy słuchawki z Creative będą pasować do iPOD’a?

np : http://www.allegro.pl/item209621420_wys … p_630.html

Jeżeli iPOD ma wejście na mini jacka to każde słuchawki z taką wtyczką bedą pasować. Tak samo jest z MP3. Ja mam starą empetrójke z mini-jackiem. Rozwaliły mi się słuchawki(same oczywiście) to kupiłem jakieś zwykłe za 10 zeta i pasowały.

np : słuchawki z mojej siostry mp3 pasują do mojego ipoda , to chyba jest ten cały mini jack? Nie znam się , a kurcze wpadłem w panikę , bo co to za życie bez ipoda

mini-jack.gif

tak wygląda minijack

Tak jeżeli pasują z MP3 w iPodzie to jest mini-jack

ipod ma normalnego mini jacka a słuchawki ep-630 to bardzo dobry wybóe ale nie z tej aukcji bo to podróby

Ile kasy masz na te słuchawki? Bo nie wiem ile kosztują oryginalne do iPod’a… Jeśli szukasz dobrych “pchełek” to polecam:

http://www.mp3store.pl/,dokanałowe,kosssparkplug,2006130194744191455.htm

Myślę, że są w podobnej cenie, co iPod’owe, bo te zabawki nie są tanie :mrgreen:

Ja też polecam te słuchawki nie kupuj słuchawek tańszych niż 30 bo to podróbki

taaa,ja dzisiaj kupiłem jakieś słuchawki z thomsona za 20zł i grają tak samo jak moje stare z creativa za 40zł :x ,jest fajny basik nic nie charczy :wink:

Lost World , ja kupiłem przed wczoraj te słuchawki Creativa ep630 za 26,50 pln z transportem wyszło 38,50 pln. doszły do mnie krócej niż w 24 h a jakość jest niezła dodatkowo mają różne rozmiary gumek, więc można je dopasować wręcz idealnie. Polecam.

Raczej prawie idealnie :wink: Idealnie dopasowują się te Koss’y “ode mnie” - szczelnie wypełniają ucho jak profesjonalne zatyczki.

A ja bym ci radził creative ep635

ep-630 jakość niezła chłopie słoń ci na uch nadepnął czy jak przecież podróby grają jak przez karton