Sony VAIO NW21MF/S - czy warto inwestować?

Witam.

Zastanawiam się nad kupnem laptopa. Mam powiedzmy… 3000zł i ani grosza więcej, a dobrze by było kilka groszy mniej. Poszukuję laptopa dobrego do przenoszenia (dobra jakość wykonania obudowy, najlepiej zero błyszczących pierdołków, dobry i solidny materiał). Studiuję informatykę, więc Celeronom i Athlonom raczej podziękuję. Chciałbym już zainwestować w coś z Core 2 Duo, ew. Pentium Dual Core. Poniżej 3GB ramu nie zejdę, dysk 320GB minimum no i do tego jakaś w miarę sensowna grafika (ale takich cudów jak np. w Qosmio, to to być nie musi). Bluetooth niekonieczny (przecież można kupić adapter USB za 20-pare złotych).

Sugerując się tym wszystkim skłaniam się ku Sony VAIO NW21MF/S. Wygląda świetnie, solidne wykonanie, bez błyszczotek, dobry procesor, 4GB ramu, jest i nawet dedykowana grafika HD4570 z 512MB DDR3.

Pytam was o opinie, bo wiem, że jest wielu fanów Lenovo. Seria Y550 ma ciekawe parametry w dobrej cenie, jednak obudowa względem Y530 poleciała na łeb na szyję. No i błyskotka z niego szalona.

Co myślicie?

PS Aha, proszę mi nie proponować Acerów… :stuck_out_tongue:

Edit: Co myślicie o laptopach Aristo? Np. Aristo Smart G600, w konfiguratorze (http://www.aristo.pl/towar.php?s-ktm=www_AR_SG600&m-1c=l&m-1w===&m-11=Aristo%20Smart%20G600&w=rek2&m-ktm=www_AR_SG600) można złożyć tego laptopa z niesamowitymi parametrami za cenę do 3 tysięcy złotych.

Rozumiem, że masz tego Vaio w cenie 3000 lub poniżej 8)

To w takim razie nie ma się co zastanawiać. Ja bym brał. Nie pamiętam wprawdzie co to jest za model, ale jeźeli to jest ten z taką aluminiową obudową to kiedyś go widziałem i bardzo mi się podobał

Tak, mam go w cenie poniżej 3 tysięcy złotych i prawdopodobnie jeszcze taniej, bo kupuję w hurtowni :wink: Marża w okolicach 2-3%.

gari , Ja się zdecydowałem.

Wybór padł właśnie na ten model.

Warto jednak zapoznać się z wątkiem : kupno laptopa do ~3000zł