Sound Blaster 5.1 Live ! Nie można zainstalować sterowników

Witam mam wielki problem. Byłem na Wakacjach za granicą i wujek zainstalował mi w tym momencie od początku system i zainstalował sterowniki od karty graficznej itp.

Zapomniał natomiast od karty dźwiękowej i nie mam w ogóle dźwięku więc postanowiłem zrobić to sam. kiedy włączyłem instalke wyskoczył mi błąd :

usuń wszystkie pliki od karty dźwiękowej Sound Blastere 5.1 i spróbuj wejść jeszcze raz.

to tak zrobiłem i dalej wyskakuje mi ten bląd i nie mogę zainstalować sterowników .

Wie może ktoś jak to zrobić? odrazu piszę ,że nie znam się za bardzo na tym więc proszę wytłumaczyć to jak najbardziej.

w razie czego informacje o mojej płycie głównej

Płyta główna : P4Dual-880Pro

Jakie stery próbujesz instalować te ze strony creativea (.exe) czy z płyty CD? Jeśli to pierwsze musisz instalować z CD (lub ISO) a dopiero później (ewentualnie) updateować tymi ze strony.

czyli instalke mam otworzyć przez deamontools ? dobrze rozumiem ? mam ze strony Creativa bo jak kupowałem kompa to nie dostałem płyty ze sterownikami więc wszystko ze stron producentów ssam.

Jaki system???

Windows XP Professional Service Pack 3 .

http://www.download.net.pl/150/Creative … vUni-Pack/

Mam te sterowniki na pulpicie lecz gdy chce zainstalowac wyskakuje mi blad ,ze : sa zainstalowane starsze sterowniki i prosi mnie o ich usuniecie . A dysk C byl calkowicie formatowany i nie powinno byc w nim zadnych plikow

http://www.softwarepatch.com/utilities/ … ty-dl.html W Panelu sterownia,w sprzęcie zobacz czy figuruje tak karta i jakie ma oznaczenie /?/ Nagraj pobrane sterowniki i program na płytę i z niej przeprowadż instalację

no dobra zaraz zaczne działać w razie czego jak coś się zmieni to dam znać

Dodane 09.09.2009 (Śr) 17:29