Spolszczenie + obsluga gey Impossible Creatures


(Kus Jacek) #1

czesc

kto mi pomoze? syn kupil gre Impossible creatures ale obaj nie wiemy jak w to grac, nie wspomninajac

ze z angielskim u nas jest nie najlepiej, wiec blagamy o spolszczenie!!

ktos moze nam pomoc? z gory dziekujemy


(Łukasz14) #2

bolekx , kup słownik i sam napisz spolszczenie...

A co do tematu to takowe chyba nie istnieje.


(adpawl) #3

bolekx , z polskim też chyba jesteś na bakier. :x

Edytuj swój post uwzględniając zasady polskiej pisowni, w przeciwnym wypadku -> śmietnik


(Kus Jacek) #4

to może ktoś podpowie jak w to grać ?


(Łukasz14) #5

bolekx ,

Akcja Impossible Creatures przenosi nas do roku 1930, gdzie wcielamy się w postać starego weterana i łowcy przygód rodem z filmu Indiana Jones - Rex Chance. W trakcie wykonywania niebezpiecznej misji, celem której jest ratunek znanego biologa, dociera on do tajemniczej wyspy położonej na południowym Pacyfiku. Wkrótce potem okazuje się, że niegodziwy naukowiec wykorzystuje naszego biologa do opracowywania technologii pozwalającej na zmianę kodu genetycznego zwierząt i przemianę ich w śmiercionośne mutanty. Przy ich pomocy chce opanować świat, a my musimy mu w tym przeszkodzić. Rozpoczyna się walka w której zetrą się dwie armie potężnych mutantów.


Rozgrywka, podobnie jak w innych RTS-ach składa się z dwóch podstawowych części. Pierwsza to rozbudowa infrastruktury baz, wynajdywanie nowych technologii i zarządzanie surowcami, druga to budowa wojsk i walka. Gracze mogą stworzyć ponad 300,000 różnych jednostek naziemnych i latających z przeszło 50 naturalnych zwierząt. Do rozegrania czeka piętnaście misji umiejscowionych na czternastu wyspach o bardzo zróżnicowanym terenie (sawanna, pustynia, dżungla, tundra, itp.). Za odtworzenie całości odpowiada bardzo zaawansowany trójwymiarowy engine graficzny (szczegółowo odtworzone sylwetki i budowa zwierząt oraz wygląd wysp, ich roślinności, itp.). Gra posiada zaimplementowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem Internetu i sieci lokalnej.

Tak jak w innych RTS'ach.

Fabuła gry jest jednak trochę inna niż w typowych rts'ach ,trzeba krzyżowac rózne odmiany zwierząt.


(Kus Jacek) #6

dzięki Łukasz za info dot. gry.

Byłbym całkiem szczęśliwy gdybyś podpowiedział jak w nią grać.

Szukałem w google , ale tam nie ma wiele informacji w tym temacie.

może jakiś skrócony kurs obsługi?

bolekx


(Łukasz14) #7

bolekx , może pomóc

Impossible Creatures jest trójwymiarową grą strategiczną czasu rzeczywistego, której akcja została umieszczona w latach trzydziestych dwudziestego wieku. Gracz staje do walki przeciwko szaleńcowi, a rozpaczliwa kampania toczy się w archipelagu odległych i różnorodnych wysp. Używając najstraszniejszych zwierząt żyjących na Ziemi tak jak klocków, gracz tworzy armię niepowtarzalnych, zmutowanych potworów, aby walczyć w obronie świata wolnego od strachu.


  Funkcje


Tysiące jednostek


W grze Impossible Creatures występuje ponad 50 zwierząt, z których można tworzyć ogromną liczbę zmutowanych stworów ograniczonych tylko wyobraźnią graczy.


Strategie ograniczone tylko wyobraźnią gracza


Budując z tych stworów potężne i skuteczne armie, gracze mogą określać własną strategię i sposób, w jaki chcą stawiać czoła przeciwnikom.


Wspaniałe trójwymiarowe światy


W pełni trójwymiarowy i pełen detali dynamiczny świat pozwala graczom toczyć walki w czterech bogatych w szczegóły środowiskach o charakterystycznej florze i faunie.


Nieodparte kampanie jednoosobowe


Gracz dowodzi wieloma stworami i pachołkami w 15 misjach rozgrywających się na 14 różnych wyspach.


Bezprecedensowa liczba wariantów


Gra Impossible Creatures oferuje nieograniczoną liczbę kombinacji stworów, armii i strategii, a także rozgrywki w trybie online i łatwy w użyciu edytor misji zawierający nieograniczoną liczbę opcji prowadzenia gry.


Unikatowe opcje gry wieloosobowej


W tej bezprecedensowej, intensywnej rozgrywce może wziąć udział wielu graczy. Szybkie i zażarte gry wieloosobowe, dzięki skoncentrowaniu się na gwałtownej i opartej na walce akcji, zapewniają nowe doznania w strategii czasu rzeczywistego.