Sposób na notatki i dyskusje dla studentów

Witam,

od października studiuję i zastanawiamy się nad sposobem, który pozwoliłby nam na swobodne wymienianie się notatkami, prowadzenie dyskusji, itd. Obecnie posiadamy maila całego roku i poszczególne maile grupowe. Niestety ktoś bezmyślnie po zalogowaniu się zmieniał hasło i pomagało tylko odzyskiwanie.

Jak wy radzicie sobie z takimi sprawami? Jest możliwość odpowieniego skonfigurowania skrzynki pocztowej? Albo istnieją jakieś portale, na których uzyskiwało by się dostęp do serwera bez możliwości usuwania plików, tylko wgrywania?

Na facebooku jest możliwość założenia grupy i wrzucania notatek tam, ale poza dobrą komunikacją nic tam nie ma - notatki tylko proste, żywcem z notatnika.

Co za problem zrobić se formularz + listowanie plików ? :slight_smile:

drobok , możesz bliżej wyjaśnić o co chodzi?

Robisz prosty upload, listujesz pliki z serwera, ew baza danych. Dużej filozofii tutaj nie ma :slight_smile:

Można zrobić jakiś podział na roczniki / kierunki etc. Godzinka roboty max od 0 wraz z rejestracją na serwerze :slight_smile:

Możę być też forum

Wspólne konto pocztowe ?

Przecież napisał, że ktoś im pasy non stop zmieniał :slight_smile: Poza tym usunięcie całej skrzynki mailowej to kwestia trzech kliknięć :slight_smile:

Ale chyba najlepsze w takim wypadku byłoby forum :slight_smile:

Ja już studia skończyłam - mój rocznik korzystał z grup google (https://groups.google.com/grphp?hl=pl&tab=wg). Zakładasz takie konto, dajesz hasło dostępu pozostałym. Można tam umieszczać wiadomości, zdjęcia z imprez, jak również większe pliki (np. skrypty)

Do komunikacji (do wyboru)

  • założyć forum

  • utworzyć grupę dyskusyjną na gmailu

Do przechowywania plików (do wyboru)

  • zrobić ściepę na serwer, utworzyć każdemu konto FTP, stworzyć katalogi na serwerze i nadać im ograniczenia, żeby nie dało się usuwać plików