Spowolnienie Kompa i Internetu


(system) #1

Witam serdecznie @LL:))

Na wstepie poinformuje ze pisze w imieniu znajomej i zamieszczam jej log do sprawdzenia.

A sprawa wyglada tak ze zlapala jakiegos robala,ktorego wykryl MKS Online,robal wywalony,ale nie jestem pewnien czy cos jeszcze nie zostalo i prosilbym o sprawdzenie Loga z HijackThis.

Chcialem uzyskac jeszcze log z Combofix'a,ale niby nie chce zadzialac,nie wiem dokladnie jak to wyglada,bo porozumiewamy sie przes siec,niby odpala,ale po pokazaniu sie pierwszego okienka i zatwierdzeniu skanowania,okno znika i nic dalej sie nie dzieje.

Wiec prosze o sprawdzenie przynajmniej tych logow i podanie ewentualnych smieci do usuniecia.

Z gory serdecznie dziekuje.:slight_smile:


(Gutek) #2

Log Ok

Optymalizacja XP: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=76580 + optymalizacja Autostartu

Czyszczenie rejestru:

RegCleaner - http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=29&id=177

możesz rejestr przelecieć albo

jv16 PowerTools - http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=29&id=509

Opis RegCleaner - http://www.agavk.p9.pl/strony/progra_regcleaner.php

Zobacz - Obsługa jv16 PowerTools


(system) #3

Serdeczne dzieki i zycze powodzenie wszystkim :slight_smile:

Papaty:)